יום ראשון, 24 במאי 2020

Kfar HaHoresh 04.01.20

רושם כללי: 
ליגה. השטח חלקלק אחרי הגשם. ואני שכחתי את נעליי הניווט שלי בבית. החלטתי לעשות את המסלול בכל מקרה. בנעלי השטח הישנות שלי שהסוליה שלהם נשחקה כמעט לגמרי.
עשיתי את הניווט לאט ובשליש האחרון, אחת הנעלים נשארה בלי החלק התחתון של הסוליה. רק משטח חלק ללא כל אופציה להיטפס בשטח החלקלק. עברתי להליכה, אבל סיימתי את המסלול בכל זאת.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 החלטתי ללכת על קו גובה וללכת לאורך הסבכים.
בלג ל-2 בהתחלה חשבתי ללכת על הקו הסגול, אבל כשהגעתי לסינגל, הבנתי שעל שבילים זה יהיה הרבה יותר פשוט. רצתי על הסינגל ואיפשהו באמצע פשוט איבדתי אותו. לכן ירדתי אל השביל היותר רחב ומשם המשכתי בתוכנית. תקיפהת התחנה מהואדי עם עקיפת הסבכים.
בלג ל-4 רצתי בלי לאבד גובה עד לשביל. אחרי זה איבדתי את האחיזה במפה ובמקיום להמשיך אל השטח הפתוח הגדול בלי לאבד גובה, נסחפתי למעלה. לאחר שהבנתי את הטעות, ירדתי אל התחנה דרך השטח הפתוח.
הלג הארוך ל-6 היה בעקרו על שבילים. לאחר מכן לקחתי אזימוט לפינת היער ומם כבר תקפתי את התחנה.
ב-7 הלכתי בלי לאבד גובה ד למצוק, ומשם תקפתי.
בלג ל-8 הליכה על קו גובה, לאורך גבול היער, יציאה מהיר ועקיפה של סבך.
תחנה 10 הייתה קשה כי זה סבך בין סבכים. לכן תקפתי בזהירות. מהמצוק קראתי את הסבכים ועדיין פספסתי. ירדתי צפונה מדי וכשראיתי את הסינגל הבנתי איפה אני.
את 11 תקפתי מהיער הקטן.
בלג ל-12 ניווט גס עד ליציאה מהיער. לאחר מכן הליכה לאורך השלוחה והמצוקים.
בלג ל-13 עשיתי טעות שרציתי לעלות דרך המצוק. בסוף גם איבדתי זמן וגם לא הצלחתי והייתי צריכה ללכת צפונה יותר כדי לעקוף אותו.
בלג ל-17 הופתעתי לגלות שני נווטים טובים מתקוצצים בואדי ומחפשים תחנה. זה היה מחזה מוזר, במיוחד שידעתי שהתחנה אמורה להיות בסוף הסבך שלאורקו הם רצו. כנראה העייפות שלהם גרמה לבלבול.

מסקנות:
לפעמים טעויות של סוף מסלול לא קורות לא רק אצלי.
לא לאבד אחיזה במפה (תחנה 4)
למצוא את עצמך מחדש כמה שיותר מהר (תחנה 2 ו-10)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה