יום רביעי, 27 במאי 2020

Heftsiba Hadera 17.01.20

רושם כללי:
ניווט קרוב לבית זה תמיד נחמד.
פרט לזה שהתחנה 5 הייתה לא במקום, הניווט היה נחמד מאוד.
מתחנה 8 התחילה לעקוב אחרי איזו נווטת לא מנוסה. זאת הייתה תחרות של ליגס אס"א, לכן אני מניחה שזאת אייתה אחת הסטודנטיות הלא מוכרות. בגלל חוסר כושר שלי, היא עקבע אחרי עד לתחנה 12. זת הפעם הראשונה שעוקבים אחרי בכזאת אוססיביות. כנראה זה קרה בגלל האופי הפתוח של השטח. רואים אותך מרחוק.

ניתוח ציר:
בלג ל-2 משום מה החלטתי לרוץ תחילה לתחנה 3. טעות כזאת בד"כ לא קוראת לי, אבל אני תמיד משתדלת לאמת את קוד התחנה, לכן לא הייתה בעיה
בלג ל-4 רצתי אל הקיפה שבקצה ההיער. רק שזאת הייתה הקיפה השכנה.
תחנה 5 הייתה לא במקום ופשוט נתקלתי בה.
בלג ל-8 הטריק הןא לשים לב לסבך הגדול ולתכנן את המסלול כך שיעקוף אותו.
בלג ל-9 יצאתי מהסבכים ורצתי את התלולית שראו אותה מרחוק. רק שלא שמתי לב מאיזה צד של התלולית התחנה.
הלג ל-12 לאורך הסבכים עד למכלול סבכים הבא.

מסקנות:
לשפר את הכושר.
לבדוק יותר בקפידה אל התחנה שאליה אני אמורה לרוץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה