יום שלישי, 9 ביוני 2020

Balfor Forest 21.02.20

רושם כללי:
זאת הייתה אחת הליגות הקשות. אני חושבת שכולם יצאו ממנה עם הלשון בחוץ. כמות הטיפוס שהייתה פה, הייתה פשוט לא נורמאלית. זה היה מסלול מאוד קשה פיזית.
בנוסף גם גנבו את תחנה 12. אבל היה שם את הסרט, לכן לא התעקבתי עליה כלל.

ניתוח ציר:
כבר בלג לתחנה 1 הייתה עלייה לא נורמאלית. זה היה צריך לתת רמז למסלול שיבוא. בפסגה הצליחתי להסתבך בתיל וליפול. אבל זה לא מנע ממני למצוא את התחנה, למרות שגרם לי לסתות מעט מהמסלול.
בלג ל-2 הליכה לאורך השלוחה ואז המצוקים.
הלג ל-4 היה ארוך מדי ועל שבילים. בסוף הלג, לא רציתי לצלול לתוך הואדי ולאבד גובה, לכן עשיתי את העיקוף מצפון.
בלג ל-6 תקיפה מהשקע.
תחנה 8 תקיפה מהתלולית.
הלג ל-10 היה התעללות קשה של עלייה אחת גדולה. בנוסף גם נפתח לי השרוך ממש ליד העץ הדודד, אז עצרתי לקשור אותו.
בלג ל-11 נסחפתי עם השביל לפתח בגדר התיל. משם התאפסתי. עליתי על המדרון עד שנתקלתי בסבכים העליונים ומשם על קו הגובה עד לתחנה.
בלג ל-12 השתדלתי לא  לאבד גובה. אבל כאמור התחנה לא הייתה כלל.
בלג ל-13 טעיתי. ניסיתי ללכת בחלק העליון של היער, על הגבול שלו וקיוויתי שאראה את החיתוך המשולש שלו צפונית לתחנה. לא ראיתי. לכן פספסתי את התחנה.אבל אחרי שראיתי את השביל מולי הבנתי שעברתי אותה וחזרת על עקבותי על גבול היער. ואז נתקלי בה. (קשה למצוא אבן במשטח אבנים...)
בלג ל-15 כבר הייתי תשושה והדבר היחיד שעניין אותי הוא לשמור על קווי גובה. ראיתי נווטים שיורדים אל הואדי ועולים ממנו. לי כבר לא היו כוחות לפעלולים מהסוג הזה.

מסקנות:
הרבה יותר כושר.
לא לאבד אחיזה במפה (תחנה 11)
למצוא נקודות תקיפה טובות יותר (תחנה 13)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה