יום חמישי, 11 ביוני 2020

Beit Keshset 22.02.20

רושם כללי:
זאת הייתה ליגה לא פשוטה. עם תוצאות בכלל לא טריואליות.
היו הרבה תחנות קשות לתקיפה אחרי לגים יחסית ארוכים. זה היה מאתגר וברוב המקרים עמדתי במשימה. היו כמה טעויות יחסית קטנות., אבל בכללי ניווט לא רע.
תחנה 10 היוותה בעיה למספר נווטים שבד"כ מצטיינים בניווט. חלק אותי היו קוראים לה לתחנה בינגו, אבל אני לא חושבת כך. היו שם מספיק סבכים ממופים היטב כדי לעקוב אחרי ההתקדמות שלי. הטריק פה היה להאט את הקצב ופשוט לקרוא את השטח.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה 1 רצתי אל פינת הגדר ומשם ירדתי אל הואדי. זה חסך לי מעט קווי גובה והתקלתות במצוק. לאחר מכן עליתי לקיפה השנייה ורצתי לאורך קו המצוקים עד לתחנה.
בלג ל-2 הייתה לי טעות בתכנון, כי נבהלתי מתקיפה קשה של התחנה. אמנם תקפתי אותה ממקום מאוד נוח (לאורך קו מצוקים ואז קצה יער ואזימוט ממנו), אבל יכולתי להגיע לנקודה הזאת בצורה הרבה יותר ישירה ומבלי לעקוף את כל ההר.
תקיפה של 3 גם הייתה קשה. בחרתי לצאת אל הקרחת הגדולה שהייתה טיפה דרומית לתחנה. ומשם להתקדם עם הסבכים.
תחנה 5 שוב תחנה לא פשוטה. בחרתי לסטות בכוונה מהמסלול הישר. חילקתי את הלג לשני מקטעים. באחד רצתי דרך החורבות אל המצוקים במזרח. בחצי השני ריצת אזימוט אל התחנה ולקראת הסוף סטייה מכוונת מערבה כדי לדעת בודאות שאני צריכה לחפש את התחנה ממזרח.
תחנה 6 גם כן עם סתייה מכוונת מזרחה כדי לא לפספס את התחנה בקו המצוקים.
את 8 יכולתי לתקוף יותר מקרוב מהשביל, אבל גם השטח הפתוח היה בסדר מבחינתי.
בלג ל-9 פספסתי את שתי הלבנים שמהן רציתי לתקוף. בהמשך היו עוד סלעים ושחשבתי שהם אלה שאני צריכה. תקפתי מהם ולא מצאתי תחנה. ראיתי את הסבכים נפתחים והופכים לדלילים יותר לכיוון מערב והבנתי איפה אני.
בלג ל-10 פשוט קראתי סבך סבך.
בלג ל-11 עדרתי על קרחת היער כדי לעזור לנווטת אחרת וזה הוציא אותי מהריכוז. כמעט הגעתי לתחנה ופתאום ראיתי גדר אבנים וחשבתי שביא שלי. הלכתי לאורכה, אבל בסופה לא הייתה תחנה. הבנתי שטעיתי במשהו. ניסתיתי למצוא את עצמי ויצאתי אל השטח הפתוח. שם ראיתי את הגדר העצומה מצפון מערב והתאפסתי.
בלג ל-12 טיפה סטיתי מהכיוון שרציתי לצאת בו, אבל התאפסתי על צומת שבילים. נכנסתי אל היער לפני הצצוקים ועליתי לפיהם עד לקטע יער סבוך. אחרי שעקפתי אותו ראיתי את התחנה.
הלג ל-14 היה פשוט. רצתי עד פינת הגדר ומשם אל השלוחה. מכיןן שהתחנה ליד יער קטן בין סבכים, קל לראות אותו מרחוק ולהתקדם אליו.
בלג ל-15 רצתי אל צומת השבילים. משם ירדתי על קרחות היער אל מתחת לקו המצוקים. ולפיו עד לתחנה.

מסקנות:
בשטחים סבוכים צריך להאט ולקרוא טוב יותר את המפה.
לפשט את הלגים הארוכים עד כמה שניתן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה