יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

12.09.14 Givat oz

רושם כללי:
מפה חדשה. חבל שהודפסה על נייר באיכות ירודה.
השטח עצמו היה קוצני ולא כיפי לריצה למרות המגנים. למזלי, לפחות קווי הגובה היו מתונים ולא היה הרבה טיפוס.
מה שכן, לא הצלחתי להכנס למפה לאורך כל הניווט. כל השטח היה סוראליסטי והדמיון בין מה שמצייר על הנייר אצלי ביד לבין המציאות, נראה מקרי בלבד.
הטעויות שלי:
מיד עם הריצה לכיוון התחנה הראשונה התבלבלתי בשבילים ורצתי לכיוון הלא נכון. הבנתי את זה כשהיער משמאלי לא נפסק והתחילה ירידה מתונה. בלי לחשוב הרבה חתכתי שמאלה ועברתי את שאר הדרך בתוך היער. למזלי הוא יהיה נוח לריצה והה קל להבחין בסבכים שהיו בקרבת התחנה.
בלג לתחנה 3 החלטתי לא לקחת סיכונים ורצתי על הסינגל עד העיכול. משם לקחתי אזימוט לתחנה. קל לראות לאן זה הוביל אותי.  בשטח ראייתי מצוק והתקדמתי אליו, אבל הסתבר שזה היה המצוק המערבי יותר. החלטי לצאל אל השביל ותקפתי את התחנה מהעיקול.
הלג לתחנה 9 היה משהו מזעזע. מתחנה 8 לקחתי אזימוט והוא הראה לי כיוון התקדמות מערבה. לקחתי אזימוט פעם נוספת. בלי שינוי. מתעלמת מהמצפן, התחלתי להתקדם לפי השטח. עברתי דרך תחנה 12 להתאפסות. לצערי כבר לא סמכתי על המצפן להמשכתי לנדוד צפון מערבה. שם כמובן לא מצאתי תחנה, אבל התאפסתי שוב והלכתי מזרחה, מסתמכת על הגדר.
בדרך לתחנה 17 שוב הסתכנתי ולקחתי אזימוט. ושוב הוא הוביל אותי בקו ישר לכיוון הלא נכון (חשוב לציין שהאזימוטים שלי בד"כ מדוייקים ואין לי סטיות).
תחנה 20 מאוד מוזרה. במפה היא מסומנת על פינת הגדר שמול השביל. בשטח (כפי שניתן לראות) הגעתי עד המקום ממול תחנת המים (בערך חצי סנטימטר מזרחה ממקום סימונה של התחנה במפה) ושם היא הייתה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה