יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

13.09.14 Mikhmoret

רושם כללי:
נקודת הכינוס הייתה על חוף הים וזה היה מרענן מאוד, במיוחד אחרי המסלול. באותו היום שכחתי מגנים וכמובן שהשיחים והקוצים בדרך היו עונש מספיק. עוד עונש שלא היה מוצדק, זה קנה מידה של המפה לקטיגוריות H18 ו-D18. הוא היה 1:10,000. לדעתי עם קנה מידה כזה צריך לצרף זכוכית מגדלת.
בחירת ציר:
הלג לתחנה 1: בקבלת המפה היה מאוד קשה להתאפס, אבל החלטתי לא למהר עד שהרגשתי את המפה. בזה עזר לי המגדל שהיה בסוף השביל.
הלג לתחנה 8 טעות בבחירת ציר. השביל שבו רצתי היה חולי, האט אותי מאוד והתיש כהוגן. במקומו הייתי צריכה לבחור בשביל הצמוד לכביש.
בלג לתחנה 9 בחרתי את הכיוון הלא נכון לתקוף את התחנה וזה הצריך עקיפה.
בלג לתחנה 13 אחד התכנונים המוצלחים שלי בתחרות הזאת. במקום לנסות ולחפש מעבר בכל הירוקת, מייד בחרתי לעצמי נקודת מעבר ורצתי אליה, משם הגעתי לצימת המשולשת ומשם התבססתי על תווי השטח.
הטעויות שלי:
בלג לתחנה 5 איבדתי את האחיזה בשטח. אחרי שעזבתי את השביל, לא הצלחתי למקם את עצמי ורק במזל נתקלתי בתחנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה