יום שבת, 6 בספטמבר 2014

06.09.14 Gimzo

רושם כללי:
המפה הישנה והמוכרת. בחרתי את המסול הקצר, כי אתמול היה מסלול בינוני קשה ועדיין יש לי רגישות בברך מאז סלובניה.  
קנה מידה עדיין 1:7,500 והשטח מוכר מאוד. כנראה זה מה שהצל אותי היום מפשלות גדולות. כי חדי עין כבר שמו לב שמשהו חסר פה. על המפה הזאת לא מצויירים קווי הצפון. כן, הקווים הכחולים אלה שלפיהם לוקחים אזימוט חסרים וכבר בתחנה הראשונה, בסוף השביל תכננתי לקחת אזימוט לתחנה, אבל לא כ"כ הצלחתי. זה הוציא אותי מהכלים בערך עד תחנה שלוש, לכן על המסלול נראה כאילו אני מתנדנדת ימינה ושמאלה ולא מצליחה להגיע לתחנה בקו ישר. אחרי זה הצלחתי להתאפס ולהתחיל לנווט בלי אזימוט.
בנוסף לפאשלה עם קווי הצפון, התחנה הראשונה לא הייתה במקום. לפי תאור התחות היא אמורה להיות בצד צפון מערבי של הסבך, אבל בפועל היא הייתה בצידו המזרחי. הדבר גם הצליח לבלבל אותי מעט, אבל לא הצליח להרוס לי את הניווט.
הטעויות שלי:
אחרי הנדידה הלא יציבה בשלושת התחנות הראשונות (שבה הסתמכתי על החוש השישי שפיתחתי במהלך השנים), נכנסתי למפה והניווט זרם.
בלג שין תחנה 5 ל-6, אחרי שנכנסתי ליער, תכננתי לחתוך מהצומת עם שתי המצבות, לשביל ממערב (דבר שעשיתי), אבלי איכשהו פספסתי את השביל והמשכתי צפון מערבה עד ששוב פגשתי את השביל. בזמן שרצתי עליו, ניסיתי למקם את עצמי על המפה מכוח ההגיון ואחרי שחציתי את שביל האופניים, כבר ידעתי איפה אני נמצאת.
בלג מ-7 ל-8 יצאיתי בתסכול על כך שאני לא יכולה לקחת אימוט מדוייק. תכננתי לעבור על המצבה ליד השביל ומשם להמשיך לתחנה. טיילתי איזה חצי דקה לאורך השביל, אבל לא הצלתי למצוא אותה. מה שכן, שמתי לב לשקע קטן מצדו המערבי של השביל. בהחלטה די בטוחה שזה השקע שמופיע במפה, זינקתי לתוך היער ומצאתי את התחנה.
בלג בין 8 ל-9, יצאתי אל השביל צפונית ממה שתכננתי (כנראה שהעייפות פגמה לי בריכוז). הייתי צריכה לתכנן את המעבר דרך השטח הפתוח.
פרט לפאלות האלה הניווט זרם ולא עשיתי טעויות משמעותיות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה