יום רביעי, 19 באוגוסט 2020

Harish 18.07.20

רושם כללי:
ניווטי ספרינט בקיץ, זה כמו כוס מים לאדם צמא במדבר. 
אני לא בכושר יותר מתמיד. אני צריכה לקחת את עצמי בידיים, אחרת העונה תתחיל ואני אשאר מאחור.
אמנם ספרינט שהוא יותר מ-5 ק"מ הוא חריג בתחרויות, אבל בשביל אימון זה מעולה.
אין הבה מה להגיד על המסלול עצמו. לא היו לי טעויות קשות מדי ופרט לאיטיות שלי, היה די נחמד.
ראיתי לפחות שני אנשים שמפרים את חוקי הספרינט. אחד בגלל חוסר תשומת לב, השני בכוונה. איך אני יודעת? כי הראשון הגיע אלי אחרי ניווט והודה על כך שאמרתי לו על הטעות. השניעשתה את העברה למרות שאמרתי לו עוד לפני שהוא חצה את השטח האסור שהוא עושתה טעות.
אבל כל אחד והמצפון שלו. מבינתי לא כיף לנצח כשאתה מרמא. ולא כיף לשחק כשאתה מרמא. כי בסופו של דבר אתה מרמא את עצמך. ובניווט הדרך אל התחנה יותר מעניינת מהתחנה עצמה והמסלול יותר מעניין מהניצחון.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה