יום שני, 15 ביוני 2020

Beit Anaba 09.05.20

רושם כללי:
אימון ראשון אחרי הסגר של קורונה. אורגן על המפות הישנות של אחד הסקורים.
שעון ה-GPS שלי כנה שכח איך לקבל את המיקום מהלווין, ולא עשה פלט של המסלול (למרות שיש זמנים, שינויי גובה וכו').
לכן ציירתי את מה שאני זוכרת.
התחנות היו פוליגלים 10X10 והיה די קשה לאתר אותם לפעמים.

ניתוח ציר:
התחלנו מנקודת הסיום של המפה.
בלג לתחנה 45 פספסתי את התחנה, כי הייתה ממוקמת בצד הפנימי של הגדר על סבך. לכן גלשתי דרומה לאורך גדר אבנים לא מסומנת.
בלג ל-52 כשרציתי לצאת אל הסינגל על הכיפה, לא הצלחתי למצוא את הכניסה אליו, כך שבסוף קפצתי לתוך היער ואיתרתי אותו. תקיפת התחנה הייתה מקצה של אזור סבוךץ ישר הלכתי על תקיפה מגובה.כך היה קל יותר לאתר את הסבך שאותו סימנתי כנקודה הסמוכה לתחנה.
בלג ל-22 יצאתי אל הסינגל ממש בפנייה שלו. רצתי עליו אל השביל ואז לאורך גדר האבנים.
בלג ל-11 רצתי לאורך גדרות האבנים.
בלג ל-13 על הסינגל.
בלג ל-34 רציתי לעבור בשטח החצי פתוח, אבל הצמחייה הייתה כ"כ גבוהה וקוצנית שפשוט ויתרתי. הלכתי מסביב על השביל והייתי צריכה לעבור דרך מאהל בדואי. זה היה בכלל אל נעים. כאילו לעבוד דרך דירה של מישהו.
בלג ל-42 טעיתי בשביל ולכן יצא עיקוף מאוד גדול.
23 תקיפה מעשביל והעץ.
תחנה 25 ריצה על גבול היער.

מסקנות:
זה היה אימן רצוף טעויות ניווט קשות וזה רק מראה עד כמה הפסקה ארוכה מזיקה לכושר הניווט. כן, ניווט זה לא אופניים. זה יותר כמו שחמט. לא מתרגלים, אז שוכחים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה