רושם כללי:
זה היה ספרינט עם הרבה עליות ולכן קשה מאוד מבחינה פיזית. פרט לזה נהניתי מאוד.
פחות אהבתי את החלק האחרון של המסלול דרך הכינוס. יותר מדי אנשים שמאטים אותך. באמת מיותר.
ניתוח ציר:
בלג ל-2 היה ניתן לרוץ מצפון או מדרום לבניינים, אבל בסופו של דבר הציר די סימטרי.
לתחנה 4 היו הרבה בחירות ציר, אבל אני חושבת שעשיתי את אחד הצירים היותר אופטימאליים.
בלג ל-5 לא היו בחירות ציר נכונות ולא נכונות, אבל תקפתי ממקום שבו רואים את התחנה מרחוק ורואים נווטים יוצאים מהנקודה, לכן זה תרם לבטיחון בזמן תקיפה.
לדעתי היה אפשר לוותר על תחנה 9. אני מבינה שמתכנן המסלולים התכוון שאתקוף את 8 ממזרח וצפון, אבל למה לעשות את זה כאתה כבר יכול לסמן לך בראש את מקומה של תחנה 9 וללכת אליה ללא מפה.
גם על תחנה 11 היה אפשר לוותר, כי אז היו יותר בחירות ציר ל-12.
בלג ל-14 עשיתי את הטעות היחידה במסלול, אבל לא באשמתי. קשה להבין את המפלסים מהמפה ולקראת סוף הלג בחרתי באפשרות הקפת בניין מדרום והייתי צריכה לרדת ואז לעלות במדרגות. אם הייתי בוחרת להקיף מצפון, הייתי מרוויחה מפלס שלם.
מסקנות:
צריך יותר כושר בעליות.
פחות אהבתי את החלק האחרון של המסלול דרך הכינוס. יותר מדי אנשים שמאטים אותך. באמת מיותר.
ניתוח ציר:
בלג ל-2 היה ניתן לרוץ מצפון או מדרום לבניינים, אבל בסופו של דבר הציר די סימטרי.
לתחנה 4 היו הרבה בחירות ציר, אבל אני חושבת שעשיתי את אחד הצירים היותר אופטימאליים.
בלג ל-5 לא היו בחירות ציר נכונות ולא נכונות, אבל תקפתי ממקום שבו רואים את התחנה מרחוק ורואים נווטים יוצאים מהנקודה, לכן זה תרם לבטיחון בזמן תקיפה.
לדעתי היה אפשר לוותר על תחנה 9. אני מבינה שמתכנן המסלולים התכוון שאתקוף את 8 ממזרח וצפון, אבל למה לעשות את זה כאתה כבר יכול לסמן לך בראש את מקומה של תחנה 9 וללכת אליה ללא מפה.
גם על תחנה 11 היה אפשר לוותר, כי אז היו יותר בחירות ציר ל-12.
בלג ל-14 עשיתי את הטעות היחידה במסלול, אבל לא באשמתי. קשה להבין את המפלסים מהמפה ולקראת סוף הלג בחרתי באפשרות הקפת בניין מדרום והייתי צריכה לרדת ואז לעלות במדרגות. אם הייתי בוחרת להקיף מצפון, הייתי מרוויחה מפלס שלם.
מסקנות:
צריך יותר כושר בעליות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה