יום ראשון, 10 ביוני 2018

Odem 05.05.18

רושם כללי:
כשדן עושה מסלולים על מפה שהוא צייר, חייבים להגיע לניווט הזה, כי ההנאה מובטחת. מפנ איכותית בשילוב עם מסלולים חכמים זה החלום של כל נווט שמגיע לשטח.
הניווט התחלק לשני מסלולים: קלאסי ומיקרו.
את המסלול הקלאסי לקחתי קצר, ומיקרו בטעות לקחתי ארוך. לא שזה שינה הרבה.
במסול הקלאסה היה לי עיקוב אחד של דקה וחצי ובמיקרו עשיתי כמה טעויות למרות שעשיתי אותו בהלכיה.

ניתוח ציר (קלאסי):
בלג ל-2 תקפתי מהשטח הפתוח מדרום לתחנה.
את רוב הלגים רצתי לפי הסכמה של ספירת הגדרות והשטחים הפתוחים.
בלג ל-7 יצאתי אל השביל ותקפתי מהשטח הפתוח שארי גדר האבנים.
הלג ל-10 קצת בלבל אותי. רצתי מערבה אל השטח עם החורבות. משם רציתי להמשיך מערבה, אבל משהו לא הסתדר לי וחזרתי אל החורבות כדי להתאפס. החלטתי לתקוף מהצד השני של הגדר.
בהמשך המסלול החוכמה הייתה לרוץ כמה שיותר בקרחות יער, כי המהירות של יותר גבוהה.



ניתוח ציר (מיקרו):
שתי תחנות ראויות לציון:
תחנה 2 טועת מקבילה. יצאתי את קרחת יער שבסופה אמור להיות גל אבנים. רצתי על קצה השטח הפתוח ונכנסתי לתוך קרחת יער לא נכונה ומצאתי לעצמי משהו שנראה כמו גל אבנים. לקח לי זמן להבין שזה לא המקום הנכון.
בלג לתחנה 25 הגעתי לאזור התחנה ולא הצלחתי לקרוא את השטח ביער. אבל זה כנראה בגלל העייפות.

מסקנות:
אני רצה לאט...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה