יום חמישי, 28 ביוני 2018

Kohav Ya'ir 08.06.18

רושם כללי:
איך להפוך ניווט עורבני על שטח בנוי פשוט למעניין? לעשות סקור. - והנווטים כבר יסבכו את עצמם לבד.
המפה של כוכב יאיר מוכרת לי והשטח של הישוב הזה לא מסובך בשביל ספרינט. אין פה סמיטאות כמו בירושלים או בעכו. אין פה קושי בקריאת מפה כמו ביער. אבל הסקור עשה הרבה עניין.  עצם זה שהנווט חייב גם לתכנן את המסלול שלו, מביא עוד אלמנט לתמונה. אלמנט שאני טובה בו.הארכת הכושר שלך, עמידה בזמנים, תכנון מסלול אופטימאלי - אלה הדברים שאני טובה בהם.

ניתוח ציר:
התכנון המקורי שלי היה לעבור בכל התחנות ולכן תכננתי את המסלו עם הלגים שחייבים לעשות אותם. אבל אף סקור לא הצלחתי לאסוף את כל התחנות. אז למה שעכשיו אצליח. הבנתי ששני הלגים הארוכים מאריכים מאוד את המסלול שלי מבלי לאפשר כמות טובה של תחנות ביחס למרחק. לכן זנחתי אותם כליל והתמקדתי בתחנות האחרות.
תחנה 31 חובה.
תחנות 36 -> 34 ->  -> 35 -> 51 -> 54 -> 37 -> 55 -> 47 -> 40 -> 56 -> 46 -> 48 -> 49 -> 53 -> 41 -> 52 -> 43 -> 42 -> 44 -> 45 -> 100
אם היה לי יותר כוח, הייתי  לקחת את התחנות 45 -> 44 -> 50. אבל הרגשתי עייפה ולא יכולתי לרוץ מהר מספיק כדי לאסוף את 50.
את 56 אספתי מוקדם יחסית, כי פחדתי לשכוח אותה בסוף המסלול.

מסקנות:
כרגיל - אני אוהבת סקור.
כרגיל אין לי כושר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה