רושם כללי:
היום השני נפתח בברעם. האימון היה עשיר בקווי גובה וללא שבילים. בחרתי במסלול הקצר, כי ידעתי שאחרי הצהריים יהיה עוד אימון. האמת שלא הרגשתי שהתאמצתי. עשיתי אותו בקליליות והגעתי מוקדם מדי לסוף.
אחרי ארוחת צהריים מאולתרת וסיור בצפת, נסענו לעכברה. שם היה אימון של תחילת מסלול וכניסה למפה. האימון כלל ארבעה מסלולים קצרים שבין מסלול למסלו היה צריך לנוח ולא להביט במפה. הפעם לקחתי את המסלול הארוך. רוב המסלול היה בירידה והייתה מנוחה בין מקטע למקטע, ועדיין חזרתי מאוד עייפה.
ניתוח ציר ברעם:
לתחנה ה-1 לאורך קו הגובה אל הסבכים ומשם בואדי.
לתחנה 2 עיקוף הואדי על שביל לא מסומן. לא מיד תפשתי את המצוקים, כי חשבתי שהם יותר נמוכים מהשביל. הסתבר שהם היו בצד השני.
בלג ל-3 שוב על השביל עד לשביל אש. משם עלייה לתחנה.
הלג ל-4 היה הכי מעניין. אחרי התלבטות החלטתי לרדת אל הכביש, עברתי במעבר בגדר ומשם התחלתי לעלות בתקווה למצוא שביל ולא לרוץ דרך הירוק. ואכן היה שם שביל שהשתמשתי בו.
בלג ל-5 המשכתי בשביל ואז בואדי.
ניתוח ציר עכברה:
בלג לתחנה 1 התאפסתי על המפגש בין גדר אבנים לשביל.
לג ל-2 לאורך קו הגובה ולתוך הואדי.
בלג ל-3 הגעתי שוב לגדר האבנים והמשכתי על קו גובה. נפלתי קצת נמוך יותר מהתחנה.
בל לתחנה 6 התבלבלתי בסיטואציה מקבלילת. הספרה של התחנה מסתירה סיטואציה דומה עם גדר אבנים וסבכים.
בלג ל-7 קשה לפספס את הואדי והשטח הפתוח.
לתחנה 10 לא נפלתי מיד על התחנה, כי באתי מלמעלה וקו גובה נוסף הסתיר את התלולית.
בלג ל-11 ירדתי אל הואדי קרוב לחלקו העליון, ואז רצתי ביער דרך מתלולי אפר.
בהמשך באו תחנות בולטות בשטח פתוח שנראו מרחוק.
בלג ל-16 לאורך קצה היער.
את תחנה 17 תקפתי אחרו שנכנסתי ליער.
אל תחנה 18 יצאתי קצת גבוה ממה שציפיתי, אבל השטח הפתוח תפש אותי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה