רושם כללי:
ניווט המשלב גם שטח וגם ספרינט זה משהו שלא עושים לעיתים קרובות. ואני לא בטוחה שצריך לשלב. בעיקר בגלל הנוחות. הלבוש עבור הספרינט שונה מהלבוש עבור השטח ומבחינתי הם לא חופפים. בשטח יש צורך במגנים ונעלי ספייקים. בספרנט אני מעדיפה נעליי ספורט עם סוליה רכה. לרוץ ספרינט עם ספייקים זה נחמד. לרוץ ביער עם סוייה רכה לא בטיחותי. זאת כנראה הטענה היחידה שיש לי לניווט הזה.
פרט לזה היער היה נקי, הספרינט מהיר ומזג אוויר נעים.
ניתוח ציר:
בלגל תחנה 2 פספסתי את התחנה ויצאתי אל השביל ורק אז חזרתי לקחת אותה. רצילי לרוץ לאורך הסבך ואז השטח הפתוח, אבל כנראה איפשהו הסתבכתי עם קריאת השטח.
בלג ל-5 רצתי עק קו הגובה וזה בערך כל מה שהיה צריך כדי להגיע במדוייק.
בלג ל-7 שוב על קו הגובה וביער נקי רואים בקלות את הסבך הקודם לתחנה.
בלג ל-8 גלשתי מזרחה עד לשביל. אבל התאפסתי מהר ותיקנתי. זה קרה כנראה בגלל הסבכים באמצע הלג.
בלג ל-9 הסתמכתי על העיקול בשביל.
ל-10 סתייה מכוונת שמאלה. וריצה לאורך הגדר.
בלג לתחנה 11 הבעיה העיקרית הוא שהינוי בין היער לניווט ספרינט. בנוסף תכנון לג ארוך ולא טריוויאלי. בתחילת הלג קיימות שלתי אפשרויות: בדרך שאני רצתי ודרך מערבית יותר שגם היא מובילה אל הכיכר בקרבת התחנה 17. מהכיכר רציתי לחתוך דרך הרחבה, אבל היה שם מחסום, לכן רצתי דרך החנייה.
בלג ל-14 החלטתי לרוץ בדרך הצפונית כדי לא לאבד גובה.
אחרי התחנה 17 עשיתי את התכנון לתחנה 19. ורק כשיצאתי אל הכיכר, הבנתי שלא לקחתי את תחנה 18. לכן חזרתי.
בלג ל-23 עשיתי טעות נוספת ובחרתי באפשרות הארוכה יותר רק כדי לא לרדת עוד כמה מדרגות
מסקנות:
לשים לב לקראת סוף המסלול יש יותר טעויות (תחנה 18, 23).
להתאמן יותר על מהירות ריצה.
ניווט המשלב גם שטח וגם ספרינט זה משהו שלא עושים לעיתים קרובות. ואני לא בטוחה שצריך לשלב. בעיקר בגלל הנוחות. הלבוש עבור הספרינט שונה מהלבוש עבור השטח ומבחינתי הם לא חופפים. בשטח יש צורך במגנים ונעלי ספייקים. בספרנט אני מעדיפה נעליי ספורט עם סוליה רכה. לרוץ ספרינט עם ספייקים זה נחמד. לרוץ ביער עם סוייה רכה לא בטיחותי. זאת כנראה הטענה היחידה שיש לי לניווט הזה.
פרט לזה היער היה נקי, הספרינט מהיר ומזג אוויר נעים.
ניתוח ציר:
בלגל תחנה 2 פספסתי את התחנה ויצאתי אל השביל ורק אז חזרתי לקחת אותה. רצילי לרוץ לאורך הסבך ואז השטח הפתוח, אבל כנראה איפשהו הסתבכתי עם קריאת השטח.
בלג ל-5 רצתי עק קו הגובה וזה בערך כל מה שהיה צריך כדי להגיע במדוייק.
בלג ל-7 שוב על קו הגובה וביער נקי רואים בקלות את הסבך הקודם לתחנה.
בלג ל-8 גלשתי מזרחה עד לשביל. אבל התאפסתי מהר ותיקנתי. זה קרה כנראה בגלל הסבכים באמצע הלג.
בלג ל-9 הסתמכתי על העיקול בשביל.
ל-10 סתייה מכוונת שמאלה. וריצה לאורך הגדר.
בלג לתחנה 11 הבעיה העיקרית הוא שהינוי בין היער לניווט ספרינט. בנוסף תכנון לג ארוך ולא טריוויאלי. בתחילת הלג קיימות שלתי אפשרויות: בדרך שאני רצתי ודרך מערבית יותר שגם היא מובילה אל הכיכר בקרבת התחנה 17. מהכיכר רציתי לחתוך דרך הרחבה, אבל היה שם מחסום, לכן רצתי דרך החנייה.
בלג ל-14 החלטתי לרוץ בדרך הצפונית כדי לא לאבד גובה.
אחרי התחנה 17 עשיתי את התכנון לתחנה 19. ורק כשיצאתי אל הכיכר, הבנתי שלא לקחתי את תחנה 18. לכן חזרתי.
בלג ל-23 עשיתי טעות נוספת ובחרתי באפשרות הארוכה יותר רק כדי לא לרדת עוד כמה מדרגות
מסקנות:
לשים לב לקראת סוף המסלול יש יותר טעויות (תחנה 18, 23).
להתאמן יותר על מהירות ריצה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה