יום שני, 18 בספטמבר 2017

Kfar Galim 02.09.17

רושם כללי:
ספרינט בתחילת הסתיו זה תמיד נחמד. המפה חדשה. והקונספט של ניווט סולולרי חדש לי. זאת הפעם הראשונה במישהו מחזיק את המפה במקומי ומכוון אותי דרך הטלפון. כמובן שהיו מספר כללים שהיה צורך לפתח כדי שהעסק יעבור בשלום, אבל בעקרון היה כיף.
ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-2 היה בלבול, כי מי שכיוון אותי אמר לרוץ עד הבניין בצורת ר'. רק שהוא  רואה את השטח מלמעלה ויכול להגיד מה הוא הבניין בצורת ר' ואני לא. בסוף חזרתי אחורה והתחתי שוב.
בלג ל-5 קיבלתי הוראה לצאת אל השטח הפתוח ולרוץ אל הסבכים שמולי. רק שזווית הראייה שלי קצת שונה מזה שרואה את המפה ורצתי אל הסבכים שראיתי בשטח אבל בעצם לא היו על המפה (בשטח הירוק האסור למעבר).
בלג ל-11 היה נסיון להסביר לאן להתקדם עם שימוש במונחים של "שמאל-ימין", דבר שסיבך אותי.
בתחנה 12 לא הובהר לי שהתחנה נמצאת בפינה הפנימית של הסככה. יותר מזה, המנחה שלי לפתע החליט שכבר לקחתי את התחנה (למרות שעד לנקודה הזאת תמיד וידאתי איתו שמספר התחנה תואם), והחליט להמשיך לתת הוראות לתחנה הבאה. הרגשתי שאני מתרחקת מהמקום המיעוד ולכן אמרתי שעוד לא לקחתי את התחנה.
מסקנות:
כל הטעויות שהיו אלה המסקנות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה