רושם כללי:
משום מה אני אוהבת מסלולים קצרים. אולי הסיבה לכך היא שהכושר שלי מספיק רק לריצה של חצי שעה.
מזג האוויר היה נוח ואפילו הזינוקים המאוחרים של השלב השני לא היו חמים מדי. כנראה שהחורף סוף סוף מגיע.
אחרי השלב השראשון לא הייתי מרוצה מעצמי. אחרי מנוחה של שעה ושתי בננות עשיתי את המסלול השני. הוא הלך לי הרבה יותר טוב.
אחרי השלב השראשון לא הייתי מרוצה מעצמי. אחרי מנוחה של שעה ושתי בננות עשיתי את המסלול השני. הוא הלך לי הרבה יותר טוב.
ניתוח מסלול ראשון:
הלג לתחנה ה-1 היה פשוט. חציתי את השטח הפתוח ואת היער, משאירה את המצוח עם הסבך משמאל. יצאתי אל השביל ואז רצתי לאורך המצוקים ומשטח הסלע עד הסוף ועליתי.
את תחנה 2 לקחתי בחוסר בטחון. יצאתי אל השביל ועברתי את הפיצול. לא הצלחתי לאתר את הסלע משמאלי, אבל הגעתי לשטח החצי פתוח וירדתי לאורכו בחוסר בטחון.
בלג ל-3 בחרתי בשביל, כי זה קל יותר. ירדתי מהשביל בואדי ותקפתי מהמצוק בצורת ר.
בלג לתחנה 4 רצתי על השבילים עד הצומת האחרונה. כשתקפתי את התחנה ראיתי סינגל שלא מסומן במפה והוא קצת עיכב אותי. שוב בדקתי במפה שלא טעיתי בשביל ואז עליתי לקחת את התחנה.
בלג ל-6 בלחרתי לרוץ על השביל ולתקוף מצידו של היער, כי עץ בודד יכול לאיות לא בולט ורציתי משהו יותר בטוח להיאחזז בו.
לתחנה 8 לא הצלחתי לרוץ ישר, כי העצים היו בעלי ענפי רחבים ונמוכים. לכן יצאתי לשביל.
בלג ל-9 בהתחלה על הסינגל. בפנייה התחלתי לחשוד שרצתי יותר מדי. בדקתי לשמאלי את סוף התעלה כדי להתאפס. המשכתי צפונה אל המצוק. קראתי את המצוק שראיתי לתחנה הראשונה והמשכתי למצוק הבא. עברתי אותו ממערב (טעות חמורה שעלתה לי בשתי דקות של חיפושים מסביב למצוק).
בלג לתחנה 11 גם היה מתוכנן לא טוב. יצאתי אל השביל שרציתי לצאת אליו, אבל התכנון היה לא טוב ולכן הלג היה ארוך מדי.
בלג לתחנה 4 רצתי על השבילים עד הצומת האחרונה. כשתקפתי את התחנה ראיתי סינגל שלא מסומן במפה והוא קצת עיכב אותי. שוב בדקתי במפה שלא טעיתי בשביל ואז עליתי לקחת את התחנה.
בלג ל-6 בלחרתי לרוץ על השביל ולתקוף מצידו של היער, כי עץ בודד יכול לאיות לא בולט ורציתי משהו יותר בטוח להיאחזז בו.
לתחנה 8 לא הצלחתי לרוץ ישר, כי העצים היו בעלי ענפי רחבים ונמוכים. לכן יצאתי לשביל.
בלג ל-9 בהתחלה על הסינגל. בפנייה התחלתי לחשוד שרצתי יותר מדי. בדקתי לשמאלי את סוף התעלה כדי להתאפס. המשכתי צפונה אל המצוק. קראתי את המצוק שראיתי לתחנה הראשונה והמשכתי למצוק הבא. עברתי אותו ממערב (טעות חמורה שעלתה לי בשתי דקות של חיפושים מסביב למצוק).
בלג לתחנה 11 גם היה מתוכנן לא טוב. יצאתי אל השביל שרציתי לצאת אליו, אבל התכנון היה לא טוב ולכן הלג היה ארוך מדי.
הלג לתחנה ה- 1היה ארוך והוה זמן לתכנן אותו. רצתי על הסינגל הלא מסומן עד לעמודי החשמל. אחרי זה בין משטחי הסלע, העץ הבודד ואז בין הצברים.
את הלג לתחנה 3 בחרתי לעשות מלמעלה ולכן הייתי צריכה לעשות עיקוףמצפון כדי לרדת אל התחנה.
בלג לתחנה 4 עשיתי טעות בתכנון. לא שמתי לב לסינגל ממערב. לכן שוב עליתי למקום ממנו ירדתי והמשכתי צפונה עד השביל.
בלג לתחנה 5 היו שתי בחירות ציר דרך השביל והדרך הצפונית יותר. בחדתי שדרך השביל לאיוי מעבר נוח בשטח הסבך בקרבת התחנה. לכן בחרתי לרוץ מצפון.
בלג לתחנה 7 היה מאתגר ופישלתי בו בגדול. התכנון היה לרוץ לאורך גדר אבנים לשביל, לרוץ מערבה, לחתוך מזרחה עד לשביל השני ושם לתקוף מהפנייה. בפועל נסחפתי מערבה יותר מדי ויצאתי לשביל מאוחר. בנוסף גם אחרי היציאה לשביל המשכתי מערבה ורק אז פניתי דרומה. בקיצור - עיקוף מיותר.
לתחנה 9 חתכתי עד לצומת, המשכתי בשביל עד למצוקים ומשם אזימוט לתחנה.
את הלג לתחנה 3 בחרתי לעשות מלמעלה ולכן הייתי צריכה לעשות עיקוףמצפון כדי לרדת אל התחנה.
בלג לתחנה 4 עשיתי טעות בתכנון. לא שמתי לב לסינגל ממערב. לכן שוב עליתי למקום ממנו ירדתי והמשכתי צפונה עד השביל.
בלג לתחנה 5 היו שתי בחירות ציר דרך השביל והדרך הצפונית יותר. בחדתי שדרך השביל לאיוי מעבר נוח בשטח הסבך בקרבת התחנה. לכן בחרתי לרוץ מצפון.
בלג לתחנה 7 היה מאתגר ופישלתי בו בגדול. התכנון היה לרוץ לאורך גדר אבנים לשביל, לרוץ מערבה, לחתוך מזרחה עד לשביל השני ושם לתקוף מהפנייה. בפועל נסחפתי מערבה יותר מדי ויצאתי לשביל מאוחר. בנוסף גם אחרי היציאה לשביל המשכתי מערבה ורק אז פניתי דרומה. בקיצור - עיקוף מיותר.
לתחנה 9 חתכתי עד לצומת, המשכתי בשביל עד למצוקים ומשם אזימוט לתחנה.
מסקנות:
לקרוא תאור תחנות (תחנה 9 במסלול הראשון).
להיות יותר בטוחה בעצמי (תחנות 2 ו-4 במסלול הראשון).
לתכנון את הלג ביותר קפדנות ולדבוק בביצוע אם אין דבר שמחייב שינוי תוכניות.
לקרוא תאור תחנות (תחנה 9 במסלול הראשון).
להיות יותר בטוחה בעצמי (תחנות 2 ו-4 במסלול הראשון).
לתכנון את הלג ביותר קפדנות ולדבוק בביצוע אם אין דבר שמחייב שינוי תוכניות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה