יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

KIbutz Harel 17.09.16

רושם כללי:
אני זוכרת את האזור הזה עוד משנה שעברה. שנה שעברה המסלול היה קל מדי. השנה הוא היה יותר מאתגר.
המעבר בין מפה של 7.5 ל-4 היה קשה יותר ממה שהוא היה צריך ליות בשבילי. ולא ממש אהבתי את העניי של תחנה 100. היא לא הייתה במקום. תאור התחנה היה סלע וזהיא עמדה מול השער שלי הברכה. למה? כדי להקל על מציאת התחנה למי שהוא קורא מפה? ומי שכן קורא צריך לסבול? משום מה זה לא נראה לי הגיוני. אולי יש הסבר אחר...
מצב הניווט שלי לא השתפר בהרבה מהתחרות בשבוע שעבר. עדיין עשיתי טעויות גדולות, אבל לפחות לא יצאתי מהמפה וידעתי בערך איפה אני. מה שהשתפר זה יכולת הריצה. אולי בגלל שהשטח היה יותר מישורי יכולתי לרוץ לאורך כל המסלול.
הבריכה בסוף המסלול הייתה תוספת נעימה שקיררה אותי מהמסלול והחזירה לחיים.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 1 פספסתי במעט את התחנה בגלל שעפתי את הצמחייה וסטיתי מהמסלול. בנוסף גם נתקלתי בשקע שלא קיים במפה וזה קצת בלבל אותי.
בלג לתחנה 3 עקפתי את הסבכים ממזרך והתחלתי להתקדם צפונה במחשבה של "יהיה בסדר, אני אקרא את הגדרות כשהן יגיעו". אז זהו שלא. הסתבכתי עם הגדרות, ראיתי שטח פתוח ורצתי אליו. התאפסתי והלכתי אל התחנה שהייתה בכלל ממערב.
בלג לתחנה 6 ירדתי לאורך הואדי ואז חברתי לגדר אבנים. רק שלא ממש ידעתי איפה אני. ראיתי עוד גדר שהולכת מערבה וחשבתי שכבר הגעתי לצומת גדרות שיש במפה. רק שהייתי ממש דרומית לשם והתחלתי לחפש את התחנה במקום הלא נכון. בכלל לא שמתי לב שהיא אמורה ליהות ביער. רק אחרי בזבוז זמן מיותר שמתי לב לעץ הענק שצמחליד השדה ורצתי לשם.
בלג ל-9 הכל היה בסדר עד שהגעתי לשביל. רק שבמקום לפנות מערבה כשראיתי את העץ הבודד, השביל סחף אותי איתו ולקחתי את התחנה מלמעלה.
בלג לתחנה 12 נכנסתי לא טוב למפה של 4 אלף. אחרי זה בקרבת התחנה הסתבכתי בפניות.

בחירות ציר:
בלג ל-2 התכנון היה לא טוב הייתי צריכה לעקוף את בית הקברות ממזרח, לצאת לשבילון צפונה ולתקוף מהצומת. בסוף תקפני מהצומת, אבל ההגעה לשם הייתה לא נכונה.
את הלג לתחנה 10 העדפתי לעשות בשביל, כי זה חסך לי קווי גובה ואפשר לי לרוץ.
בלג ל-15 הייתה אכזבה ממש גדולה, תכננתי לרוץ על השביל שהוביל ליש לתחנה, אבל כשהגעתי למקום, ראיתי שזה בכלל גינה פרטית וזה בלבל אותי. עקפתי ממערב ואז חזרתי מזרחה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה