יום רביעי, 6 באפריל 2016

Ein HaYam 02.04.16

רושם כללי:
מפה חדשה! איזה כיף. השנה הממפים פינקו אותנו בהרבה מפות חדשות. רק שלפעמים מבאס שכבר במפה חדשה יש אי דיוקים. כמו למשל השביל שעובר ליד הגדר ליד התחנה 6. על המפה הוא פשוט לא קיים וזה בלבל אותי. 
המסלול עצמו היה ברובו על שבילים והרגשתי שאפילו עממי יכול לעשות אותו. 
זינקתי די מאוחר (בעשר) ולמרות שניווט כולו היה שעה, הספקתי לתפוש קצת צבע.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 4 הכל נראה פשוט. אבל בקרבת התחנה זלזלתי. זכרתי שאמור ליות עץ מיוחד ואחריו סבך. רק לא שמתי לב מאיזה צד של השביל יהיה הסבך הזה. לכן הברבור. 
בלג לתחנה 6, כפי שכבר אמרתי, רציתי לתקוף מהמפגש של הגדר והשביל, אבל היה שביל נוסף העובר בסמך לגדר והוא בלבל אותי.
בלג לתחנה 11 בחרתי ציר הכי קרוב לקו הסגול, אבל גם מסוכן. קל לראות את הטעות. לא הבחנתי בצומת השבילים והלכתי גבוה מדי. שם, אחרי שעברתי את מפגש השבילים ופחות או יותר המרחק נראה לי הגיוני, ירדתי מהשביל כדי לחפש את התחנה. עשיתי הכל נכון. אבל הייתי במקום הלא נכון. לא מצאתי את התחנה ולא הבנתי איפה אני יכולה להיות. אפילו לא חשבתי שיכולתי לפנות בשביל הלא נכון. לכן הברבור. המשכתי קדימה, יצאתי אל השביל. חזרתי אחורה, ירדתי מזרחה בשביל ושם התאפסתי.
בלג ל-18 כבר הייתי עייפה (כמובן שזה לא תרוץ) אבל בספסתי את הפנייה אל התחנה ורק כשהגעתי לשביל הבנתי שעברתי אותה וחזרתי.

בחירות ציר:
לתחנה 12 יכולתי לבחור ציר על אחד השבילים (מזרחי או מערבי). אבל בחרתי ללכת ישר ותלתקוף מהעץ המיוחד.
גם בלג לתחנה 14 בחרתי לרוץ ישר. קראתי את העץ הבודד ואת מפגש השבילים ואז את הריצה דרך הסבכים עד הפסגה ושם השקע. המשכתי וראיתי את השטח המגודר ממערב. והשקע הרחב במזרח. 
בלג ל-16 בחרתי לרוץ צצזרח, למרות שהאפשרות של המערב הייתה לא פחות טובה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה