יום רביעי, 30 במרץ 2016

Eliakim 27.02.16

רושם כללי:
זה היה יום שימשי ויפה, אבל משום מה הניווט עצמו לא הלך. בדיעבד שמתי לב שאת רוב בתחנות עשיתי מעט בקו ישר. דבר שלא בהכרח נבע משימוש באזימוט. השטח היה מדכא, כי היה מאוד קשה לריצה בגלל הסלעים (אולי אעבור לספרינט).

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 7 טעיתי בפתח הקקטוסים שאליו רצתי, אבל כשראיתי את סוף גדר התיל, תיקנתי.
בלג לתחנה 13 פספסתי אל התחנה. ירדתי נמוך מדי ולקח לי זמן לקרוא את השטח עד שהצלחתי לנווט את עצמי למקום הנכון.
בלג לתחנה 14 הייתה סתייה בנתיב הגלל הסרפדים וכשיצאתי אל השביל, לא תיקנתי ולכן הגעתי למקום הלא נכון. מקצה גבול היער התאפסתי ותיקנתי.
בלג לתחנה 20 הייתה לי סתייה לא טובה מערבה. אבל השביל איפס אותי.

בחירות ציר:
כבר בלג לתחנה הראשונה עשיתי טעות בבחירת ציר. ירדתי מהשביל מוקדם מדי. השטח היה סלעי ולא איפשר התקדמות מהירה. בנוסף זינוק בעלייה זה לא הצד החזק שלי.
בלג לתחנה 3 רצתי לאורך קו הגובה עד שהגעתי לפינות גדרות אבנים.
בלג לתחנה 17 אולי היה עדיף ללכת דרך השביל הצפוני, לעקוף את הואדי ולרוץ דרומה על השביל. אבל החלטתי שזה יהיה אימון טוב לקרוא מפה. לכן הלכתי ישר אל התחנה.
בלג לתחנה 19 בחרתי לרוץ על הצד המזרחי של הואדי, כי זה הצד שבו הייתה אמורה להיות התחנה. אבל בגלל העייפות התחלתי לחפש אותה קצת קודם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה