יום שישי, 19 בפברואר 2016

Srigim 06.02.16

רושם כללי:
ניווט בעל 123 תחנות זה לא קל. לכן לא רצתי אותו. עשיתי את המסלול הבינוני של 62 תחנות.
ביום הזה הבטיחו גשם. אבל הספקנו לסיים את הניווט ולהוריד את התחנות לפני שירדה הטיפה הראשונה.
המסלול היה קשה לא רק בשל ריבוי התחות, אלא גם בגלל השטח הסלעי המקשה על הריצה. החצי הראשון של המסלול (30 תחנות עד לתחנת הקהל) הלך לא רע, אבל אחרי זה הרגשתי את סימני העייפות הולכים וגוברים. אם לא ג'ל האנרגיה שלקחתי בתחנה 30, כנראה המחשבה על לוותר על המסלול הייתה עוברת לי בראש. למזלי זה לא קרה. 
לאחר המסלול ומנוחה קצה נשלחתי לאיסוף של חמש תחנות. אנומאלי של המצפן קצת הקשתה לי את המאכה, אבל בסוף הסתדרתי. לאחר מכן ישבת בעמדת החזרת הכרטיסים והעממי החוזרים. בקיצור היה יום עמוס.
לא אתחיל לעבור על המסלול גל אחר לג. היו הרבה טעיות ולא מעט בחירות ציר. אציין רק כמה נבחרים.

הטעויות שלי:בלג לתחנה 14 רציתי להגיע לשביל. לאחר איש שפיות רגעית הצלתי, אבל אל ידעתי איפה בדיוק הייתי, לכן בחרתי לרוץ בשביל ולהתחיל לרדת ולחפש את התחנה בלי נקודת תקיפה כלשהי.
בלג לתחנה 15 הגעתי עד לתחנה, אבל לא ראיתי אותה ולכן טיילתי על קו הגובה וחזרתי לקחת אותה
בלג לתחנה 16 יצאתי אל השדות ואני עדיין חושדת שהמפה שם הייתה לא מדוייקת.
בלג לתחנה 44 התחלתי לחפש מעט גבוה מדי. הבנתי שזה המצב וחרתי אחורה. מצאתי את פינת גדר האבנים וממנה תקפתי את התחנה.
בלג לתחנה 54 לקחתי אזימוט והתקדמתי לכיוון התחנה במדוייק. אבל באמצע המסלול אחת הנווטות קראה לי שהתחנה בצד. בגלל העייפות התפטתי לבוא ולבדוק. לאחר שהבנתי שהתחנה לא שלי, חזרתי למסלול המקורי.
בלת לתחנה 62 כבר הייתי עייפה עד אפיסת כוחות ורק רציתי לסיים את המסלול. לכן התרשלתי בבחירת הציר וסטיתי מזרחה. אחרי סיבוב לא רע באזור החלטתי לרדת לכיוון הסיום ולנסות לתקוף אותה משם. אז הבנתי שהייתי לא במקום הנכון ולקחתי את התחנה.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 37 מש בתחילת הלג לא ידעתי מאיזה צד עקוף את הסבך שמקיף את התחנה 36.
בלג לתחנה 45 עשיתי עיקיף מכוון של הואדי. גדר האבנים עצרה אותי ואז ירדתי אל העץ.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה