יום שני, 24 באוגוסט 2015

Park ha iarkon 23.07.15

רושם כללי:
זה היה אימון לילה בירקון.
בד"כ אני לא מתלהבת מניווט פרקים, כי הניווט בהם לא מאתגר מספיק. הראות טובה מדי ותכנון נתיב התקדמות מינימאלי.
מצד שני אני לא אוהדת של ניווטי לילה. הראות לקוייה ואין אפשרות להשתמש ברוב פרי הנוף שנמצאים במרחק של יותר מעשרה מטר ממך. בנוסף קריאת המפה בעזרת פנס ראש לא נוחה.
בנורה מפתיעה ניווט פארקים בלילה יצר שילוב טוב. מצד אחד הלילה קיזז את הראות המוגזמת של הפארק והסרטים הצהובים שסימנו את מיקום התחנה הקשו על וידוי מציאת המקום הנכון (בניגוד למנסרות המסורתיות). מצד שני הפרישה הפשוטה של הפרק ופנסי הרחוב הקלו על הניווט הלילי.
בשורה התחתונה - נהינאתי מאוד. ושבעה וחצי ק"מ עברו בלי להרגיש.

בחירות ציר:
בניווט כזה מהיר קשה לתכנן את ציר ההתקדמות בצורה מושלמת. למשל, עדיף היה לקחת את התחנות בסדר הבא: 18 -> 19 -> 20 -> 17 -> 13 -> 14 -> 16 -> 15.
בנוסף היו כמה אילוצים. למשל בסביבת התחנה 13 היה שטח מגודר שלא מסומן במפה ולכן העיקוף. מתחנה 12 יצאתי מהמפה כדי לעשות מעבר הכרחי (המפה נחתכה במקום לא נחמד ולכן המעבר לא נראה).

הטעויות שלי:
עשיתי שתי טעויות לקראת סוף המסלול.
בלג בין 3 ל-4 פספסתי את 4 לגמרי והמשכתי בשביל עד שהבחנתי שאני כבר מזמן מתקדמת לאורך הגדר. 
בלג מתחנה 1 לסיום כבר היה ממש חשוך ובאזור לא היו פנסים (כמובן שזה לא תירוץ, אבל בכל זאת) פספתסי את השביל והמשכתי פנימה לתוך היער. כשמד המרחק הפנימי שלי התחיל לצרוח עלי, החלטתי לחזור ושפ כבר הצלחתי להתאפס.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה