יום שני, 24 באוגוסט 2015

Alonim 13.08.15

רושם ראשוני:
אני אוהבת את מפת אלונים. היא מדוייקת ונוחה לקריאה (למרות ריבוי הפרטים). למזלי הספקתי לעשות את המסלול לפני שירד החושך. כמובן שהאבטיח שחיכה בסוף המסלול עשה לי את המוטיבציה לסיים את המסלול כמה שיותר מהר.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 לא טרחתי להגיע למשולש ההתחלה ולכן עקפיתי את הבניין מדרום.
בלג לתחנה 6 היה אפשר לעשות ציר יותר ישר ולקצר מעט את הדרך.
בלג לתחנה 8 היה ניתן לחסוך את הזיגזג אם הייתי עולה על השביל הדרומי מוקדם יותר.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 12 כמטע ורצתי בשביל הלא נכון, אבל השטח הפתוח איפס אותי ותיקנתי די מהר.
בלג לתחנה 16 כבר התחיל להחשיך והזמן שלי במסלול התקרב למחצית השעה (מה אומר שהייתי עייפה והריכוז שלי ירד משמעותית), לכן לא שמתי לב ש-7 ו-17 נמצאות כמעט באותו קו אווירי ביחס לקו הסגול. לכן כמעט ביקרתי ב-7 פעמיים. בקרבת התחנה כבר הבנתי שזה אזור מוכר ולכן הסתכלתי שוב על המפה, הבנתי את הטעות שלי ותיקנתי. כמובן שהטעות הזאת עלתה לי בדקה שלמה, אבל זה אימון, אז מי סופר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה