יום שלישי, 28 ביולי 2015

פגישת מועדון

פגישת המועדון שהתקיימה בסוף העונה בקיבוץ אושה בתאריך 13.06.15 הייתה אחד האירועים הכיפיים של השנה.
הכל נפתח במשחקי ניווט שג'אנה הביאה. זה יהה חימום מעולה בשביל לפתוח את הראש, כי לאחר מכן התחלקנו לשלשות והתחלנו לנווט על מפות קצת שונות מהרגיל. 
אני קיבלתי את מפת הקיבוץ שנראתה כך:
 במבט ראשון הכל נראה תקין, אבל נקודת ההחתחלה נמצת ליד מבנה והוא לא מסומן על המפה. זה גרם לי לחשוד. גם הסבכים שהיו מולי לא הופיעו על המפה ולכן החלטת למצוא עוגן שיצליח אפס אותי. הבחנתי בכך השבילים נראים יחסית בברור ולכן התאפסתי לפיהם. כמצאתי את עצמי על שביל שהתאים למפה, נפל לי הסימון. כל הפריטים על המפה שינו את צבעם הרגיל. הבניינים נצבעי לכתום, הסבכים לאפור, סבכים ממש כהים לשחור וכו'. בנוסף, כל פרטי הנוף התחלפו גם כן (למשל העצים סומנו כפריט מלאכותי).
חבר צוות שני קיבל את המפה הזאת:
 פרט לקווי גובה ובניינים נמחקו כל הדבירים האחרים. אם הצלחת לעקוב אחרי הבניינים, יכולת להגיע לתחנה אפילו אם לא ידעת מה פריט הנוף שלה (כמו תחנה 6).
חבר צוות שלישי קיבל את המפה הזאת:
רק לאומת המפות האחרות ניתן להבין מיד מה הבעיה. אבל היו נווטים מסכנים שקיבלו את המפה המאתגרת הזאת ולא הבינו מה קורה. זאת מפת מראה, אבל בשביל לעלות על זה, צריך חשיבה גמישה במיוחד. אני תוהה אם הייתי מצליחה לפענח את המפה הזאת אם הייתה נופלת לידי.

אחרי הניווט הגיע שלב האוכל (שהיה טעים במיוחד). כל אחד הביא משהו טעים ואף אחד לא נשאר רעב.
בישיבת המועדון שהתקיימה לאחר מכן, דן (המייסד של המועדון והרכז שלו כבר עשרים ושלוש שניה) הודיע על כך שהוא עוזב את התפקיד. למזלנו ג'אנה הציעה את עצמה ונבחרה פה אחד להיות הרכזת החדשה של המועדון. אני מאחלת לה בהצלחה בתפקיד הלא פשוט הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה