יום שבת, 6 בספטמבר 2014

05.09.14 Yokneam

רושם כללי:
פתיחת העונה עברה בהצלחה על המפה החדשה של מורדות יוקנעם. זה היה יום חם מאוד ולמרות הזינוקים המוקדמים היה קשה לרוץ. בחרתי את המסלול הבינוני, כי בעונה הזאת אני מתכננת לרוץ את המסלול D21B  בתחרויות ארציות.
המסלול היה מאתגר ודורש מחשבה ותכנון מוקדם. אני מורידה את הקובע בפני מתכנן המסולים. פרט לזה הוא היה קשה גם בגלל החום וגם בגלל הטיפוס המצטבר, אבל בעיקר חסרו לי תחנות המים. תחנות המים היו ממוקמות בקצוות מנוגדים של המפה והיו נגישות רק למסלול הארוך. כמובן שיכולתי לעשות סטייה גדולה ולהגיע לג'ריקנים הנכספים, אבל איכשהו לא חשבתי על זה. רק בתחנה 13 במסלול שלי נתקלתי בג'ריקנים. אבל הנחמה הייתה מועטה. עד סוף המסלול נשאר פחות מקילומטר והייתי כבר מיובשת לגמרי. בנוסף הג'ריקנים היו ריקים. כן, זינקתי בתשע בבוקר ואחרי נשארה עוד שעה של מזנקי שיגיעו אל תחנת המים לא מים. חלקתי רבע ג'ריקן שנשאר מלא עם עוד נווט שהגיע לתחנה והמשכתי בדרכי.
הטעויות שלי:
הניווט הלך לא רע בכלל. פרט מהכושר הלוקה שלי הגעתי לתחנות בדיוק ובמהירות האפשרית. טעות טקטית אחת שעשיתי היא מהתחנה 6 ל-7. במקום לרוץ לצפון מערב עד השביל בגבול המפה ולהמשיך עליו צפון מערבה ולתקוף את התחנה מהצומת, עשיתי סיבוב די רציני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה