יום שלישי, 2 ביוני 2020

Tel Tzora 25.01.20

רושם כללי:
לצערי שכחתי להדליק את שעון ה-GPS בזמן. לכן רוב הלג שלי לתחנה ה-1 לא קיים

ניתוח ציר:
כבר בלג לתחנה 1 הייתה לי טעות. לא הספקתי להיכנס למפה ולכן רצתי לאורך קו גובה עד לשלוחה הצפונית של הגבעה איפה שנגמרת גדר האבנים. שם הבנתי את הטעות שלי וחזרתי לאחור לאורך הגדר, אבל לא לאורך הגדר שחשבתי עליה. בסוף הבנתי שהשטח בכלל אל מסתדר לי. עצרתי והתאפסתי. משם תקיפת התחנה הייתה קלה.
את תחנה 2 תקפתי מהשביל וגדר האבנים. הלכתי לאורך הסבך.
בלג ל-3 הלכתי על קו גובה. הגעתי למצוק העליון והתאפסתי.
בלג ל-4 היה אפשר להמשיך על קו גובה, אבל אני בחורתי באזימוט. ידעתי שהסבכים שמאחורי התחנה יעצרו אותי.
בלג ל-6 העדפתי לחסוך טיפוס ולכן הלכתי מסביב. חוץ מזה, השטח שמסומן כיער לבן, במציאות היה קשה מאוד למעבר בגלל עשבייה. לכן העדפתי את השביל.
בלג ל-10 שוב בחרתי בשביל בגלל השטח הקשה למעבר.
בלג ל-11 השביל היה רחוק, לכן העדפתי לשמור על קו גובה ולחסוך טיפוס. ועדיין השטח היה מאוד קשה למעבר עד שחציתי את השביל. תקפתי מקצה היער.

מסקנות:
להתמקד בלג הראשון ולעשות אותו לאט יותר.

Add caption


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה