יום חמישי, 4 ביוני 2020

Caesarea 14.02.20

רושם כללי:
אימון שאת רובו עשיתי בהליכהת כי לפני זה אכלתי ארוחה כבדה.
מזג האוויר היה לא סימפטי ובחוף הים נשבה רוח חזקה.
המפה עצמה לא מדוייקת במספר מקומות (כמו יציאה מתחנה 6 ומתחנה 11, אזור תחנה 15) בנוסף הייתה תחנה לא במקום (6).

ניתוח ציר:
בלג ל-4 רציתי לעבור בין הגדר לסבך, אבל כשהתקדמתי לשם, הבנתי שאין מצב לעבור. לכן שיניתי את התכנון. בהמשך טעיתי בפנייה, אבל די מהר הבחנתי בטעות וחזרתי על עקבותי.
בלג ל-5 הלכתי לאורך הסבך עד לקיפה. לאחר מכן בין שני סבכים צפונה.
תחנה 6 הייתה לא במקום. כבר מהפעם הראשונה שהגעתי למקום (עם קריאת סבכים) עמדתי במקום המיועד לתחנה. לא מצאתי אותה ולכן החלטתי לתקוף שוב. יצאתי אל הישוב ותקפתי משלושת העצים המיוחדים שמערב לתחנה. כשהגעתי שוב לאותו המקום, הבנתי שהבעיה בתחנה ולא בי.
בלג ל-9 הייתה עטות שלי. הייתי כבר ממש ליד התחנה, אבל אבדתי את האחיזה במפה, ולכן הייתי צריכה להתאפס מחדש. יצאתי אל השביל ומשם תקפתי שוב.
בלג ל-12 ממש בהתחלה הייתי צריכה לצאת אל השביל, אבל הסבך הזה שהפריד ביני לבינו כבר מזמן לא נראה כפי שהוא מצוייר. השבילון למערב לא קיים. והמעבר הצר לדרום בחלקו גם נעלם. בסוף הייתי צריכה לפלס את דרכי בסבך זה לא היה נעים. זאת לא הפעם הראשונה שהמארגנים שמים לג דומה וכל פעם אני מסתבכת עם הסבך הזה. אולי הייתי צריכה לעקופ אותו מצפון. אחרי שיצאתי לשביל היו לי שתי אפשרויות. אם זאת היתה תחרות, הייתי רצה על השביל, אבל מכיוון שזה היה אימון, בחרתי בדרך הקשה.
הלג ל-15 היה מאכזב מאוד. כשרצתי לכיוון התחנה, כבר מרחוק יכולתי להבחין בסבך על המדרון. רצתי אליו ומאחוריו היה מצוק, אבל אל הייתה תחנה. חשבתי שהתחנה חסרה וכמעט והלכתי לתחנה 16. אבל כשעליתי אל התלולית, הבנתי שאני עומדת ממש מול הצומת שבו התחנה 16.מבט צפונה גילה עוד סבך. זהה לזה שעמדתי לידו. כמובן ששם היה עוד מצוק וגם תחנה. אבל למה לשים תחנה באזור שלא ממופה במדויק?

מסקנות:
אם כבר מארגנים תחרות/אימון, אז עושים את זה כמו שצריך, או לא עושים בכלל. מה אימנו שם בדיוק? קריאת מפה לא מדויקת? מציאת תחנות לא במקום?
מסקנה - לא לנווט על המפה הזאת עד שלא תעודכן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה