יום שבת, 2 בפברואר 2019

Shoham 02.11.18

רושם כללי:
המפה מוכרת, אבל אני לא חושבת שזאת הסיבה שהניווט הלך לי טוב. 
אני סופסוף מתחילה להרגיש שאני מתחילה להיכנס לכושר וזה משמח.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה 1 - הכי טוב היה לרוץ על השביל שבגבול המפה ואז לחתוך אל הסינגל.
בלג ל-4 רצתי קרוב לקו הסגול כדי להקטין את המרחק כמה שניתן.
בתחילת הלג ל-10 היה עדיף לרוץ עם הסינגל עד לשביל - זה היה חוסך לי כמה שניות.
בירידה מהשביל ל-12 ידעתי לאן אני רוצה להגיע, אבל השטח היה די סבוך ולא הצלחתי למצוא מקום נוח לירידה.
בלג ל-13 עשיתי טעות. רצתי מהר מדי על הסינגל ולא קראתי את השטח והמפה. כשחשבתי שהגיע הזמן, ירדתי מהסינגל והתחלתי לחפש את התחנה מוקדם מי. כבר בתחילת הלג הייתי אמורה לרדת דרומה ולרוץ על השביל העבה ולתקוף שני העצים והמצוק. אבל נסחפתי בעקבות שלושה נווטים אחרים שבחרו לעלות לסינגל. זאת הייתה טעות ראשונה. לאחר מכן איבדתי זמן בחיפוש התחנה שבגלל לא הייתה באותו המקום.

מסקנות:
לתכנן את הלגים שלי ביותר קפדנות.
לא לרוץ בשיא הכוח בלי לדעת לאן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה