יום שישי, 1 בפברואר 2019

Ramat HaNadiv 27.10.18

רושם כללי:
לא משנה כמה פעמים אני רצה בשטח הזה, תמיד קורה מצב שאני מאבדת אחיזה במפה. דווקא כאן. זה מפליא אותי כל פעם מחדש. הרי אני כבר צריכה להכיר את השטח ולעבור בו בעיניים עצומות...

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 זכרתי את המבנה ההרוס במרכז השטח וממנו תקפתי.
בלג ל-2 ניסיתי לתפוש את הסינגל, אבל פספסתי ונכנסתי לשטח שבסוף יצאתי ממנו כמעט באותו המקום שנכנסתי. שוב ניסיתי לתקוף את הסינגל, שוב פספסתי, אבל את התחנה מצאתי והמשכתי. אני חושדת שהמפה שם לא מדויקת.
בלג ל-6 עכשיו אני רואה שיכולתי להמשיך בשביל הראשי עד לסינגל נוסף ומשם לתקוף אותו. ההבדל הוא שהמרחק של הלג היה מתקצר שם.
בלג ל-10 שוב לא ברור איך נסחפתי צפונה. אני מעדיפה לחשוד במפה ובדיוק שלה.
בלג ל-11 הליכה על שביל שלא קיים. שוב לא ברור איך הצלחתי למצוא את התחנה. 
בלג ל-12 יצאתי אל השביל הנכון, אבל הלכתי מזרחה מדרום במקום מהשביל הצפוני. זה גרם לי לעשות עיקוף מאוד גדול.
תחנה 13 ממש קרוב לשביל והייתי בטוחה שאמצא אותה בקלות. זה לא קרה. בזבזתי המון זמן.

מסקנות:
המפה הזאת מקוללת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה