יום שישי, 6 באוקטובר 2017

Barkai 09.09.17

רושם כללי:
ניווט ספרינט עם אפשרות לברכה בסוף. לא פלא שרבים מהנווטים הביאו את המשפחה הלא מנווטת שלהם. אולי זה המפתח לגיוס כוחות חדשים לשורות הנווטים בישראל. אמנם לא היה לי זמן להינות מהברכה בסוף המסלול, כי הייתי צריכה לנסוע ממש אחרי התחרות, אבל בהחלט נהינאתי מהניווט.

ניתוח ציר:
כבר בלג ה-1 היה צריך לעשות זיגזג כדי לעשות את הלג בצורה אופטימאלית.
בלג לתחנה 3 היה קשה להבין מה מצוייר על המפה בקרבת התחנה.
בקרבת תחנה 4 השטח המצוייר בקרבת התחנה עם מתול עפר היה הרבה יותר סבוך במציאות וגזל זמן מעבר מסביב.
למרות ששתי האופציות ל-5 נראות שקולות, העדפתי את הזאת מדרום (בלי סיבה מיוחדת).
בלג ל-8 עשיתי טעות בכך שלא תכננתי את כל הלג הארון מראש. אבל לא הייתי חוסכת הרבה אם הייתי רצה על ההתחלה ממזרח.
הלג לתחנה 13 היה לא הוגן. ראיתי לפחות שני נווטים (ואני בטוחה שהיו יותר). שחצו את חלקת השטח האסור (כי הייתה צרה מספיק) כדי להגיע לתחנה מקו אווירי. ואני הרגשתי פראיירית על כך שעשיתי את כל הדרך מסביב.
בלג ל-15 בחרתי לרוץ על השביל מדרום, כי זה הצריך פחות ניווט.

מסקנות:
לתכנן את כל הלג מראש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה