יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

Kfar Iona 03.09.16

רושם כללי:
המפה והמסלול הם עוד מהיום הולדת של זיו. זה החלק השני של המסלול (אותו לא עשיתי בפעם הקודמת).
הפעם הסתכם בזה שאני לא אמורה לעצור בתחנה. כלומר, אני צרכה לדעת מראש לאן אני רצה אחרי "ניקוב" התחנה.
היו מספר טעויות שנבעו מהרצון שלי לזכור את הלג במלואו, אבל בסה"כ אפשר להכתיר את הניווט הזה כמוצלח.
מהירות הריצה לא הייתה משהו. הסיבה העיקרית היא שאני מחלימה מאיזה וירוס נוראי ששמר אות יבמיטה ארבעה ימים. זה היה האימון הרביעי שלי אחרי הוירוס וכבר יכולתי להרגיש את השיפור במהירות וביכולת שלי לרוץ, אבל עדיין לא חזרתי למייטבי.

הטעויות שלי:
בלג ל-34 טעיתי. כשירדתי מהגבעה זכרתי שנאי אמורה לרוץ לפינה עם הסבך, רק לא שמתי לב שיש שתיים כאלה.

בחירות ציר:
בלג ל-44 ירדתי במדרגות. זה האט אותי מאוד. הייתי צריכה לרוץ דרך גן השעשועים והשטח הפתוח של הגבעה ישירות לתחנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה