יום שני, 12 בספטמבר 2016

Birya West 10.09.16

רושם כלל:
המפה - של דן צ'יזיק: קלה לקריאה ולכן קלה לניווט. אין כמו מפה שמשקפת את המציאות בצורה ברורה.
המסלול - של דן צ'יזיק: מאתגר ומעניין כמו תמיד. המסלול בהחלט היה ברמה של ליגה ולהתחיל איתו את העונה רק המחיש לי עד כמה אני בפיגור.
לקחתי את המסלול הארוך והרגשתי כמו בבמשפט "Bite off more than you can chew" עד תחנה ארבע הכל הלך חלק, אבל אז עשיתי טעות אחת שגררה בעקבותה סדרה של טעויות. החום המתגבר והכושר החסר לא עזרו כלל. כמות העליות הייתה גדולה מדי בשביל הרגליים הלא מאומנות שלי. ואת החלק השני של המסלול עשיתי בהליכה. הצלחתי גם לצאת מחוץ לתחום המפה ולנווט כמו טירונית. אבל אולי זה תמיד מה שקורה בתחילת העונה...

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 5 כשיצאתי אל השביל משום מה החלטתי לקחת את תחנה 9. רק כשהגעתי לתחנה וראיתי את המספר, הבנתי שמשהו פה לא מסתדר. אבל זאת יכלה להיות טעות קטנה. אחרי זה ירדתי אל השביל וורצתי יותר מדי.  חציתי את המעבר בגדר והתחלתי לרדת את הואדי. הבנתי שמשהו פה לא בסדר. קראתי את המפה, הבנתי את הטעות ותיקנתי.
לתחנה 11 יצאתי את השביל הלא נכון ויצאתי מחוץ למפה. לאחר זמן מה ראיתי שהשטח לא תואם את הציפיות שלי. הצפנתי את המפה והבנתי איפה אני. הימרתי על סינגל שהלך דרום מערבה והגעתי לשביל הנכון. משם המשכתי לפי התכנון המקורי.
בלג ל-12 הגעתי לאזור התחנה, אבל נפתי למצוק הלא נכון ולקח לי זמן להבין את זה.
בלג ל-15 לא קראתי נכון את המפה והגעתי למצוק עם העץ הבודד (דרומית לתחנה). צורת המצוק נתנה לי את הרמז לאיפה אני ומשם תיקנתי.
בלג לתחנה 20 עברתי דרומית לתחנה ה-1 וראיתי את האבנים הפזורות מלפני, אבל משום מה לא התייחסתי אליה (הייתי עייפה). ואחרי שחציתי את הואדי הבנתי שהתחנה נשארה למטה.

בחירת ציר:
בלג לתחנה 2 בהתחילה חשבתי לרוץ על השביל, אבל אז שמתי לב שהוא עולה ולכן רצתי על קו הגובה.
בלג ל3 התכנון היה לא טוב. הייתי צריכה לתקוף מלמעלה ולרוץ מהצד הלעיות של מתלול אפר, אבל רצתי לאורך הגדר (שם המעבר היה צר ולא נוח).
בלג לתחנה 6 בחרתי לרוץ בנתיב הידוע דרך הגאי ולא הסתכלתי לראות שניתן לרוץ לאורך הגדר בשטח הפתוח אל השביל.
בלג ל-7 התלבטתי אם לרוץ על השביל או על קו גובה. בסוף החלטתי על קו גובה והתחרטתי די במהירות. המעבר היה קשה בגלל ענפים ואצטרובלים שנפלו בשטח וההתקדמות הייתה מאוד איטית.
לתחנה 10 הייתי צריכה לרוץ מעל השטח הסבוך, אבל לא עשותי את זה והדבר עיכב אותי.