יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

Ilania 24.09.16

רושם כללי:
אילניה זאת מפה מוכרת. השטח הררי אבל היער פתוח וקל למעבר. אפילו אזור שדות הזיתים לא קשה לריצה.
בעיקרון  הלך לי טוב. מבחינה ניווטית סוף סוף עשיתי מסלול ללא טעויות חמורות. מבחינת הכושר, עדיין קצת קשה.

הטעויות שלי:
בלג ל-4 בחרתי לרוץ בלי לצבור קווי גובה. עכשיו אני חושבת שעדיף היה בכלל לרוץ על השביל, כי לאורך השדות התקדמתי בחוסר בטחון. בנוסף, כשירדתי מהכביש ליד המצוק, משום מה נסחפתי למטה מדי. ולא המשכתי באותו קו גובה. נווטים אחרים שרצו נכון הצילו אותי עם הנוכחות שלהם.
בלג ל-10 תקפתי מעיקול השביל, וחשבתי שאוכל לקרוא בבירור את גבול היער. את האקלפטוסים ראיתי, את הגבלוק קראתי פתות טוב. הבטתי סביב וחיפשתי את העץ הבודד. לא ממש מצאתי. אבל שמתי לב לסרט התלוי על משהו לא ברור שנראה כמו סבך. אז רצתי לשם. ועוד חמישה אנשים שהיו איתי רצו גם.


בחירות ציר:
בלג לתחנה ה-1 רצתי לאורך הגדר, ואז עד לשביל ולגלי האבנים. אמנם עקפתי אותם, אבל ה-GPS מראה אחרת.
בלג לתחנה 2 המפה לא הייתה מדוייקת. בין שדות הזיתים אמור ליות שטח חצי פתוח, אבל גם שם כבר שמן סייתים וגדר. לכן הזיגזג המוזר. עקפתי את הגדר, מצאתי דרך לרדת אל השטח הפתוח ומשם כבר ראיתי את האנשים לוקחום את התחנה בצמחייה בגובה הכתפיים.
בלג ל-3 בחרתי לתקוף מפינת השדה. אמנם לא ראיתי את האיקסים הירוקים בשטח, אבל לקחתי אזימוט והגעתי בול לתחנה.
בלג ל-5 נראה שסתם רצתי. זה לא מדוייק. יצאתי אל השביל ליד השטח הפתוח והאיקס. לקחתי אזימוט למצוקים ומשם הגעתי לסבך.
בלג ל-6 לקחתי כיוון מצומת שבילים לגבול היער, אבל גלשתי קצת. התאפסתי בגלל השטח הפתוח שלפני השביל.
את תחנה 9 לקחתי בחוסר בטחון. אולי היה עדיף לרוץ צפונית לשדות. למרות שלא טעיתי, התקדמתי נורא לאט.
בלג ל-13 הייתי צריכה לרוץ על השביל. אבל זאת הייתה עלייה וסוף מסלול. ולמרות שחשבתי על אופצייה, היא נראתה לי ארוכה מדיי. לכן בחרתי לרוץ דרך היער. זה כמובן יצא יותר איטי, כי אחרי שחציתי את השביל האחרון, לא ידעתי בדיות איפה אני ועליתי כמעט עד לכביש כדי להתאפס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה