יום שני, 26 בספטמבר 2016

Bikat HaNazirim 23.09.16

רושם כללי:
בחרתי את המסלול הארוך כדי להתאמן קצת. לא תכננתי לרוץ אותו לאורך כל הדרך, אבל גם לא תכננתי להתברבר בשתי התחנות הראשונות. ואיכשהו בלי לשים לב שישה קילומטרים הפכו לתשעה.
המסלול לא היה לרמה שלי. לפחות לא בכושר הפיזי (יותר ממאה דקות ביער). אולי אם לא הייתי משאירה עשרים דקות בשתי התחנות הראשונות, הוא היה הולך יותר בקלות.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה ה-1 רציתי לתפוש את הסינגל הדרומי ולהגיע לתחנה. אבל כשהגעתי לעיקול בשביל, לא מצאתי את הסינגל. ניסיתי להיכנס בכוח ומצאתי את זה סינגל. רצתי לאורכו ורציתי למצוא את התחנה (בדעבד אני רואה שהסינגל הזה בכלל לאמסומן). חזרתי אל השביל והתחלתי לפקפק במיקומי. רצתי קצת דרומה כדי לוודא שאני על השביל הנכון. זה לא עזר למצוא תא הסינגל. בסוף עזבתי את הסינגל הנעלם ורצתי מערבה עד שהגעתי לידרידה חדה והלכתי לאורכה צפונה כי להגיע לתחנה.
בלג לתחנה 2 הייתי כבר מבואסת. רצתי דרך השבילים והגעתי לאזור התחנה. הבעיה התחילה כשירדתי מהשביל. לא שמתי לב שיצאתי אל השביל צפונית למה שתכננתי ולכן בירידה שלי לא מצאתי את התחנה. חזרתי אל השביל והבנתי את הטעות שלי. עליתי דרומה ועשיתי את אותו המהלך, רק הפעם מהמקום הנכון.
ב-7 ירדתי קצת נמוך אבל לראיתי את השביל והוא איפס אותי.
בלג לתחנה 15 איכשהו הגעתי שוב ל-11. כנראה שכבר הייתי עייפה...
בלג ל-17 השביל עצר אותי ותיקנתי.

בחירות ציר:
אני לא יודעת איך הצלחתי לקחת את התחנה 5. עש שיצאתי את הסינגל העובר בקרבת התחנה, הכל היה בסדר. בסינגל עצמו רצתי ואז הרגשתי שאני מפספסת את התחנה. נכנסתי ליער ובעזרת חוש שישי (לא יכולה לתאר את זה טוב יותר) הצליחתי לאתר אותה.
לתחנה 8 בחרתי לרוץ דרך השביל כי ככה מהיר יותר.
את 10 גם בחרתי לתתקוף דרך השביל, אבל אז ירדתי ממנו ורצתי לאורך  הגדר שבסופה היה לי קשה לקרוא את המפה. בדעבד, אולי הייתי צריכה ללכאת על השביל שבו חזרתי מהתחנה. שם לפחות התחנה נראת בקלות ממנו.
בלג ל-16 היה קל, אחרי שירדתי מהשביל רצתי לכיוון קצה היער שנראה מרחוק.