יום שישי, 13 במאי 2016

Beerot Emmaus 30.04.16

רושם כללי:
שטח קל לריצה, מפה מדויקת. אין הרבה דברים שיכולים להשתבש.
הדבר היחיד שהשתבש, זה שעון ה-GPS שלי. הוא מחק לי את המסלול, ולכן לא אוכל להציג אותו על המפה.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 11 עשיתי טעות. רציתי לרוץ עד לצד אחד של הפרסה של גדר אבנים וממנה לתקוף את הצד השני, אבל פספסתי את הצד הראשון ואת הצד השני חשבתי לראשון והמשכתי לרוץ. הבנתי את הטעות שלי רק כשנכנסתי ליער. אז חזרתי על עקבותיי. הייתי צריכה לשים לב לפרטי נוף נוספים, כמו היער, כדי לא לפספס.
בלג ל-13 קודם קפצתי על תחנת עממי שהייתה בדרך ואז לתחנה שלי. אמנם זה לא בזבז לי המון זמן, אבל כמה שניות הלכו להן.
בלג לתחנה 22 עשיתי טעות של מתחילים. רצתי אל הסינגל, אבל שיצאתי אליו, לא ידעתי אם אני מעל או מתחת לתחנה. הימרתי לרוץ למעלה ונתקלתי בעץ של תחנה 14. אז ירדתי בחזרה.


בחירות ציר:
את הלג ל-9 בחרתי לרוץ על השביל. זה לא נראה כמו בחירת ציר מנצחת, אבל בקנה מידה של המפה הזאת, זה היה כמעט כמו לרוץ בקו ישר.
בלג ל-14 רצתי דרך השביל ואז בתחילת היער חתחתי אל השטח. ירדתי את המצוקים ורצתי לאורכם עד לתחנה.
בלג ל-16 כמעט כמו 14. רצתי אל קו האבנים עד שהוא נגמר. ואז ירדתי את המצוקים אל התחנה.
בלג ל-20 השתמשתי בכוורות כדי שיהיו פריט ביניים. לאחר מכן שמרתי את קו האבנים מימיני והתקדמתי עד לתחנה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה