יום שלישי, 23 בפברואר 2016

Kevrei Ha Meccabim 19.02.16

רושם כללי:
מזג האוויר הפתיע ונהייה קייצי. שלושים מעלות בזמן התחרות זה לא משהו שאני מסמפטת. בד"כ אני מעדיפה לזנק מוקדם, כדי להימנע מהחום, אבל הפעם זמן הזינוק שלי היה כמעט עשר.
זאת הפעם הראשונה שהרגשתי שהעבודה עם המצפן לא מעכבת לי את הניווט.
המסלול עצמו היה יותר טכני מאשר ריצתי, בגלל העבירות הקשה של השטח (אבנים וסבכים נמוכים שלא מופיעים על המפה).
הדבר המאכזב של המסלול היה האיקסים על הכביש (עלהם גיליתי רק כשקראתי את ההתכתבות בפורום). בזמן המסלול כשהגעתי לתחנה 13 כבר הייתי עייפה והחום לא שיפר את המצב. רציתי לסיים את המסלול כמה שיותר מהר. מבט מהיר אחד במפה גילה לי שהדרך המהירה לתחנה היא דרך השביל. מבט חוזר במפה היה רק בקרבת התחנה (שגם אז כבר לא הסתכלתי על השביל אלא על דרך הגישה אל התחנה). מצד אחד זאת אשמתי שהייתי לא מרוכזת. מצד שני... לדעתי לא הוגן לחסום את הנתיב המתבקש לתחנה ולא לציין את זה מפורשות. ראיתי לא מעט נווטים אחרים עושים את דרכם על הכביש, לכן גם לא עלה בדעתי שעברתי על איסור כלשהו. לדעתי בשביל להימנע ממצבים כאלה, כדאי לשים עוד תחנה באמצע שתמנע את הפיתוי לרדת אל הכביש. הדרך הכי בטוחה לא ליפול לבור, פשוט לא להתרב אל הקצה.
ובקשר לטעות שלי - אם מישהו חושב שצריך לפסול אותי, מוזמן לפנות למארגנים.

הטעויות שלי:
בלגל לתחנה 5 עשיתי טעות. לקחתי אזימוט מהפינה של המצוקים. כמעט מייד סטייתי. הגעתי לקרחת יער ואז התאפסתי.
בלגל תחנה 9 החלטי לעבור דרך הסבך וסטיתי קשות (שלא לדבר על התקדמות איטית). היה עדיף לרדת בשביל צפונה ולפנות מערבה בצומת. לרוץ עד לעיכול בשביל ומשם לרוץ על גבול היער.
בלג לתחנה 10 רצתי לאורך גדר אבנים. יצאתי דרך הסבך אל השביל. רציתי עבור את הסבך מסביב ולתקוף את התחנה. לא שמתי לב לשינוי בצפיפות הסבכים והגעתי לקרחת יער. שם התאפסתי וחזרת אל התחנה.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 ירדתי עם השביל ואז בטראברס.
בלג לתחנה 4 אזימוט. חיתי את השביל לבקרבת הזינוק, רדתי את פס המצוקים והשכתי על קו גובה.
בלג ל-7 ירדתי אל השביל והגעתי את פניית השביל. ירדתי אל השטח הפתוח והתקדמי לכיוון גדר אבנים.
בלג הארוך לתחנה 8 התכנון היה מראש. עליתי לואדי, חציתי את השביל וירדתי בואדי השני עד השביל השני. ירדתי בו עד לקרחת היער ומשם תקפתי את התחנה.
בלג ל-12 רצתי עד לשביל. לאוכו עד לקו המצוקים ולאורכם עד לתחנה.
בלג ל-13 יצאתי אל השביל וצתי עד העיכול. בגלל הברבור בתחנה 10, זהיתי את השטח בקרבת התחנה וזה אפשר לי להתאפס ולפנות אל קרחת היער.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה