יום שלישי, 23 בפברואר 2016

Ben Shemen 20.02.16

רושם כללי:
היום הזה היה יותר קריר מהיום הקודם וזה אפשר לראש שלי לעבוד טוב יותר. בנוסף השטח היה מהיר יותר ולכן אמרתי תודה על כך שהכושר שלי השתפר במהלך העונה ושאפלו בלג האחרון בעלייה יכולתי לרוץ. ועדיין זה לא היה מספיק בשביל לנצח. עדיין  אני רצה לאט מדי ומתעכבת בתחנות.

בטעיות שלי:
בלג לתחנה 5 רצתתי למטה עד צומת שבילים. הלכת צפונה עד לצומ הבאה וחתכתידרך השטח. התכנון היה לעבור בשטח הפתוח ולתקוף מהקצה שלו. בגלל אי דיוק סטיתי צפונה. קראתי את האבנים האחרות והתאפסתי.
בלג ל-9 רציתי לרוץ דרך אזימוט, אבל אחרי השביל סטיתי, אבל התפסתי על הבור שליד השביל. עליתי בואדי אל התחנה.
בלג 14 הגעתי לצומת שבילים ושם לקחתי אזימוט דרך השטח. הגעתי עד לעיכול של השביל וחתכתי פנימה בתכווה להיתקל בגבול היער הסבוך. אחרי ההתקלות איתו לא ידעתי איפה אני במדוייק ולכן ירדתי מעט ונכנסתי ליער. התאפסתי רק כשהגעתי לגדר אבנים.
בלג ל-17 רצתי לצאת אל הסינגל ממזרח ל-16, אבל כנראה העייפות שיחקה בריכוז שלי ומצאתי את עצמי מתקדמת מת עלסינגל מערבה. החלטת לא לבזבז זמן ולצאת אל השביל שבתוך הואדי ומשם לתקוף את התחנה.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 ירדתי אל צומת השבילים ומשם תקפתי דרך המצוק.
בלג לתחנה 3 אחרי התבטות בחרתי לרוץ דרך השביל.
בלג ל-4 הלכתי בלי לאבד גובה, חציתי שני שבילים והתאפסתי על הסבך הדרומי. משם ירדתי אל המצוק
אחרי הטעות של 5, את 6, 7 ו-8 בחרתי לקחת דרך השביל, בטוח יותר ומהיר יותר.
בלג ל-12 הגעתי אל הסינגל ואז חתכתי אל קצה היער.
בלג ל-13 דרך גדר אבנים וגבול היער.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה