יום שבת, 21 בנובמבר 2015

Iaar balfur 20.11.15

רושם כללי:
הגענו לשטח יחסית מאוחר. אם זה היה תלוי בי, הייתי מגיעה בשמונה. אבל הגענו בעשר. זינקתי בעשר וחצי ואחרי התחנה השנייה ו-11 קווי גובה הרגשתי לפתע ממש רע. לכן את שתי התחנות הבאות עשיתי בהליכה. לאחר מכן חלטפת אבן בכרסול וצלעתי לעבור התחנה חמש ושש. אחרי תחנה שש רצתי לשבע וכשהרמתי את עיניי מהמפה נתקעתי ממש חזק בחבל היה מתוח (נגד פרות?). זה השאיר לי שטפי דם באזור הכתפיים.
חוץ מהאי נעימויות הטכניות המסלול היה נחמד וקליל. אילו כמות הטיפוס המצתבר לא נראתה לי נוראת.

בטעיות שלי:
בלג לתחנה 2 הייתי צריכה לעשות עלייה יותר חדה, אבל קווי הגובה הצפופים בלבלו אותי. לכן עברתי מעט את התחנה, התאפסתי על השביל וחזרתי לקחת אותה.
בלג לתחנה 4 לקתי מעט גבוה מדי וכמעט פספסתי את התחנה. למזלי הה נווט שלקח אותה.
בלג לתחנה 5 נכנסתי לואדי, אבל הסתכלתי על הצד הדרומי של הואדי ולקח לי מעט זמן להבין שזה הצד הלא נכון.
בלג לתחנה 9 כמעט והלכתי לכיוון אחר, אבל השטח הפתוח שמולי עצר אותי והצפנתי את המפה. את התחנה כבר ראיתי מהצומת.
בלג לתחנה 15 עשיתי טעות וירדת את השביל. זה אמנם חסך לי ניווט (כי כבר רצתי ברך זאת לתחנה 8), אבל הצרך עלייה בחזרה להר עד הסבך.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 נקודת התקיפה המתבקשת היא העץ הבודד שמעברו השני של הואדי.
בלג לתחנה 6 רצתי לאורך הואדי עד עץ הבודד ומשם דרך העץ שנפל ואיפסתי את עצמי על שי העצים הבודדים.
בלג לתחנה 7 משהו לא בסדר עם המפה/GPS, כי המסלול פשוט סירב להתמקם על האבן.
הלג לתחנה 8 היה מעניין. בחי לרוץ על השבילים עד בשדה ומשם לחצות את השדה ולהתאפס על העץ הבודד. משם ירדתי לואדי וקראתי את השבלים והגבעה ליד השקע שבו הייתה התחנה.
בלג ל-10 רצתי מבלי לאבד גובה עד המפגש של גבול היער עם השביל ושם ירדתי אל הואדי וראיתי את התחנה מרחוק (משום מה שוב ה-GPS לא עולה טוב על המפה.
בלג ל-11 תכננתי ללכת לתוך הואדי, אבל כשהתקרבתי אליו, ראיתי שהבעבר בו יעלה לי יותר מדי זמן, לכן ויתרתי ועליתי על השביל. זה הסתבר כרעיון מעולה, כי היה קל לראות את התחנה מלמעלה.
לתחנה 12 בחרתי לרוץ על השביל ולתקוף מהעץ בודד.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה