יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

Hurvot usha 23.10.15

רושם כללי:
התחרות חולקה לכמה מקטעים. קטע אחד היה בחורבות אושה (עודכנו לאחרונה ע"י דן). קטע של יער קריית אתא ושוב חורבות. המפה של יער קרית אתא היא מפה ישנה מאוד (2002) ולצערי היער השתנה לא מעט מאז שנת המיפוי. התחנות שהונחו בתוך היער, היו על פרטי נוף שסביבם השטח השתנה וזה ביאס נורא. כי שאתה רץ ביער פתוח והתואר של התחנה הוא מצוק, אתה לא מצפה לראות סבך עצום מימדים שמסתיר ממך את המצוק והתחנה.
פרט לזה, היינו אמורים לעשור בתחנה שנמצאת בכניסה לחורבות 4 פעמים. ואני עברתי בה רק 3. לא ברור לי מאיפה נבע חוסר הריכוז, אבל את הנעשה אין להשיב.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 4 עשיתי סטייה, קראתי את שני העצים הגדולים ממזרח ולפיהם תיקנתי.
בסוף הלג לתחנה 6 עברתי בקצת את התחנה, אבל הסתובבתי וראיתי את העץ ליד החורבות.
בלג לתחנה 7 עשיתי טעות אייומה. התכנון היה לעקוף את הכל מצד דרום (אולי אפילו לצאת אל השביל) ולפנות צפונה כשנגמרים הסבכים. עשיתי סטייהמוקדם מדי. הגעתי לאזור התחנה 8, אבל לא הבחנתי בה ולא המלחתי להתאפס. המשכתי לעקוף את הסבכים והתקדמתי לכיוון צפון-מזרח הבנתי שאני בכר בראש הגבעה ועדיין לא הצלחתי להבין איפה בדיוק. פניתי חזרה, נפלתי על תחנה 3 ואז הבתי את הטעות שלי. משם הדרך לתחנה הייתה קצרה.
את התחנה 11 לא לקחתי, כי ביציאה מהחורבות המוח שלי היה כבר עסוק בתחנות שביער. (בספליט סימנתי אותה רק לשם נוחות קריאת הזמנים של התחנות).
בלג לתחנה 14 עליתי על הגבעה והלכתי לאורך גדר האבנים. כשנפלתי על השביל משום מה החלטתי שהאבן שבכיוון הצפוני היא האבן שהייתי אצלי מדרום. אולי העיכול בשביל בלבל אותי. בכל מקרה, הגעתי עד לאבן ומשם תקפתי (במקום הלא נכון). ראיתי סבך דרומית ממני וידעתי ששם אמורה להיות תחנה, כי גם תחנה 13 הייתה על המצוק, אבל התחבאה בסבך.
בלג לתחנה 21 פספתי את גדר האבנים שהתכוונתי ליפול עליה. והגעתי עד לתחנה 4. משם כבר תיקנתי.

בחירות ציר:
בשטח כזה כמו החורבהות, רוב בחירות הציר נעשות משני שיקולים: או בדרך הכי קצרה, או בדרך הכי פשוטה (בה אין צורך במעקב צמוד של המפה ולכן ההתקדמות מהיה יותר).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה