יום רביעי, 11 במרץ 2015

Iaar ilanot 07.02.15

רושם כללי:
לא ראיתי את הסיבה ללכת לזינוק (בכל זאת זה רק אימון), לכן התחלתי לנווט ישר מהאוטו.
לפי ה-GPS אני רואה שהמפה לא הייתה כ"כ מדוייקת (או שהלווין לא היה מדוייק). בכל מקרה, היער הלבן לא היה תמיד קל לריצה בגלל צמחייה חד שנתית גבוהה, לכן ברוב המקרים העדפתי את השבילים.

בחירת ציר:
בין 4 ל-11 זאת לא טעות ניווט. זאת טעות של זה שלא פתח את השער או של זה שצייר את המעבר על המפה. בכל מקרה, השער היה סגור ולא היה לי את החשק לטפס מעליו (בכל זאת - אימון. אין צורך להרוג את עצמי). כאן גם ניתן לראות שכאילו עברתי את הגדר ואז חזרתי בגלל הסבך. בפועל עצרתי לפני הגדר ופשוט חזרתי אחורה. זה כמובן הוציא לא את כל הרוח מהמפרשים, כי זאת הייתה פאשלה של המארגנים ולא תלוייה ביכולת הניווט שלי. 
בלג בין 8 ל-1 כנראה הייתי אמורה לרוץ על השביל, אבל פשוט רציתי כבר לסיים את המסלול המעצבן הזה ולכן לא ממש שמתי לב למה שאני עושה.

הטעויות שלי:
הלג בין 3 ל-4 התחלתי לחפש את התחנה מעט לפני. לא ציפיתי שמעגל העצים שכתוב בתאור התחנות יהיה אשכרה מעגל עצים שתול.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה