יום שבת, 14 במרץ 2015

Alon ha galil 14.02.15

רושם כללי:
אלון הגליל זאת מפה מוכרת שלא רצתי בה כבר מזמן. מזג האוויר בבוקר היה יבש וזינקתי מוקדם כדי להוציא ממנו את המייטב. לא שמתי כובע מצחייה ולכן אם היה מתחיל הגשם באמצע המסלול, הוא היה מכתים לא את המשקפיים והורס לי את הניווט. לכן בזמן כל הזמן דרבנתי את עצמי לרוץ מהר יותר ולהספיק לסיים את המסלול לפני הגשם.
למרות שכבר בתחנה הראשונה הקוד היה לא נכון (המדבקה נמרחה והשאירה התחתיה את הקוד הקודם).היא לא הצליחה לפגוע בביטחות העצמי שלי ואחר שהעפתי מבט במפה ווידאלי שאני אכן על קצה הגדר, ניקבתי והשמכתי. הניווט הלך ממש טוב ויהיה מהיר (בהתחשב בכושר הצולע שלי). הצלחתי להגיע לתחנה מאה כשהתחילו הטיפות הראשונות. המבול התחיל כשהחלפתי את הבגדים באוטו.

בחירת ציר:
בלג לתחנה 2 בחרתי ללכת לאורך הואדי עד שנתקלת במצוקים.
בלג לתחנה 6 הלכתי לאורך שורת המצוקים עד שקראתי את גדר האבנים ההרוסה שהולכת במאונך.
בלג לתחנה 7 בחרתי לעלות ואז לא לאבד גובה. לרמרותשלא לקחתי אזימוט, הצלחי להגיע לתחה יחסית בקלות, כי היער היה פתוח והנארות מעולה.
בלג לתחנה 10  לא באמר עברתי את הגדר שמקיפה את השטח הפתוח (עקפתי אותה). לקחתי אזימוט ועלתי על ההר. קראתי את העץ הבודד לפני השטח הסבוך. ירדתי דרכו וראיתי את משטח הסלע ואת האבן שלידו הייתה התחנה.
בלג לתחנה 11  רצתי תוך כדי שנמירה על מרחק קבוע מהגדר. הסתכלתי על ההר שבצד הצפוני של הואדי וכשראיתי שהשטח הפתוח מתחלף ביער (איפה שנקודת המים) ידעתי שעוד מעט תהיה התחנה שלי.
בלג לתחנה 12 יצאתי אל השביל מעט מזרחית לקיפה וקראתי את העץ הבודד. משם לקחתי אזימוט וקיוויתי לראות את העץ מהיוחד שאמור להופיע ממש אחרי התחנה (שהיא גל אבנים). את התחנה מצאתי, את העץ לא הצלחתי לאתר.
בלג לתחנה 13 רצתי על צלע הר תוך כדי שמירת קשרר עין עם השדה המגודר הדרומי. ברגע שהוא נגמר, התחלתי לעלות וחציתי את הסינגל פעמיים.
הלגים ל 15 ו-16 היו אזימוט.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 9 (לקראת סוף הלג) לא ממש טעות, כי סה"כ התחנה היא בור וקשה לראות אותה, אבל לא נפלתי עליה בול בגלל שלא הצלחתי להעריך נכונה את המקום שלי ביחס לשביל.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה