יום רביעי, 25 בפברואר 2015

Taoz 12.12.14

רושם כללי:
זה היה מסלול מעניין, אבל זאת היתה הפעם הראשונה שפספסתי תחנה. כמובן שהיו שניים-שלושה פעמים שפספסתי תחנה בספרינט, אבל זה מצב אחר לגמרי. בספרינט המהירות שלך קרובה לאת של האימון וריבוי החנות גורם להן להתחלף במהירות והדבר מקשה לעקוב אחרי המספרים. ביער התחלפות התחנות הרבה יותר מתונה ובשלוש-עשרה שנותי כנווטת, זאת הייתה הפעם הראשונה שפספסתי תחנה. 
פרט לזה היה לי ניווט לא רע ואני מנסה לקחת את הלקח מהסיטואציה ולא לחזור על הטעות שוב.
פרט לזה, כמות הפטריות שראיתי במהלך המסלול הייתה עצומה. הרגשתי שאני רצה על הפטריות והיה קשה לא לעצור ולהתחיל לאסוף אותן. בסוף הניווט ראיתי נווטים יוצאים עם שקיות מלאות מהיער, אבל לי כברל לא היה את הכוח או את המצב רוח בשביל לצוד פטריות.

בחירת ציר:
בלג לתחנה 3 עשיתי סטייה מכוונת כדי לכת על גדר האבנים (שמאחורי השביל) אל התחנה. אמנם הסתייה הייתה קצת יותר גדולה מהמתוכנן, אבל זה לא פגע בניווט בהרבה.
הלג הארוך לתחנה 4 היה מתיש. בחרתי לוץ על הכביש בלי לאבד גובה, אבל מכיוון שהכושר שלי לא בשמיים, הדבר לקח לי המון זמן. יכולתי לרוץ בדרך ישרה יותר, אבל אז הייתי צריכה לרדת מההר ולפני התחנה לעלות את כל הדרך בחזרה. עד עכשיו אני לא יודעת איזו דרך גרוע יותר.
בלג לתחנה 5 הסתייה המתכננת הייתה כדי לא לטפס על ההר (שוב, בגלל חוסר כושר) וגם בגלל שבנתיב הישר היה אזור סבוך די גדול.
בלג לתחנה 8 רצתי ללא נקודת תקיפה. יצאתי לנקודה של מסלול אחר ושאלתי איפה בדיוק אני נמצאת. במבט לאחור, הייתי צריכה לרוץ על השביל העוקף ולתקוף ומהסלע לצד השביל.
בלג לתחנה 11 לא רציתי לאבד גובה, אז המשכתי להתקדם ביער. עכשיו די ברור שבשביל הייתי מצליחה לרוץ מהר יותר.

הטעויות שלי:
הלג לתחנה 9 לא התקיים. הסיבה לכך הייתה שבזמן הריצה שלי לתחנה 8 ראיתי שבין 9 ל-10 יש לג ארוך ומעניין והחלטתי לתכנן אותו מראש. מכיוון שהגעתי לתחנה 8 וכברת תכננתי את הלג הארוך ל-10, פשוט רצתי אותו כשתחנה 9 פרחה מזכרוני. (הערה לעצמי: לא לתכנן לגים לטווח ארוך מדי).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה