יום ראשון, 17 במאי 2020

Tel Hadid 16.11.19

רושם כללי:
מפה מוכרת הייטב. מבחינתי זאת המפה עם משולש ברמודה. זה אזור במפה שכל פעם מחדש גורם לי לאבד את האחיזה במשטח ואנ יעושה בו טעויות. הפעם עמדו באזור תחנות 18, 19 ו-20.
ושוב אני עושה טועות בתחנה ה-1. השנה הדבר מאפיין אותי יותר ויותר. צריך לטפל בזה ודחוף.

ניתוח ציר:
בלג לחנה ה-1 תפשרתי את הסינגל ורצתי עליו. משום מה חשבתי לאתקל ביער הסבוך ואז אתאפס. אבל עברתי צפונית אליו והבנתי את הטעות שלי רק כששראיתי שביל אחר לפני. אז לא הייתה בעיה לתקן.
בלג ל-5 העדפתי ללכת מסביב כדי להימנע מההר שעמד ביני לבין התחנה.
את תחנה 9 פספסתי למרות שתקפתי מקצה המצוק.
את תחנה 10 התחלתי לחפש מוקדם מדי. כי היהשם מקום ממש דופה לסביבת התחנה. כשלא הצחלתי לבמוא את התחנה, החלטתי לעלות אל השביל, וכשהתחתי במשימה, הבנתי שהוא רחוק מדי ואז נפל האסימון.
בלג ל-13 איבדתי את עצמי באזור תחנה 18. במקום להמשיך מזרחה אל השביל ולרוץ בו ישר אל התחנה,  משום מה הסתובבתי בתעשים מעליות והמשכתי בכיוון הלא נכון. ידעתי שאני מתקדמת בכיוון הכללי של התחנה, אבל לא ידעתי אפה אני. תפשתי את עצמי עומדת על שביל מול הר. ועדיין לא הבנתי איפה אני. רצתי על קו הגובה. ובזמן שרצתי הבנתי איפה אני. למזלי הטעות לא הייתה ממש גדולה. אבל על שביל הייתי עושה את הלג זה הרבה יותר מהר.
בלג ל-16 לא עליתי לשביל, כי לא רציתי לאכול קווי גובה ואחרי זה לאבד אותם. בנוסף, אל הייתה נקודת תקיפה נוחה משם.
את תחנה 17 פספסתי. עברתי ממש לידה ופשוט לא ראיתי אותה. אחרי שהבנתי שהלכתי רחוק מדי, חזרתי ומהכיוו הזה כן הצלחתי לראות אותה.
בצורה מפתיעה התחנות 19 -20 עברו בשלום, למרות שנמצאות במשולש הברמודה שלי.
בלג ל-21 התחנה הייתה בור. זה פריט נוף שקשה לתקפיה במיוחד האזור סבוך. לכן העדפתי לצאת לשביל ולתקוף משם.

מסקנות:
לא לאבד את האחיזה במפה.
לעשות את הלג הראשון בזהיורת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה