יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

Kfar Tavor 05.04.19

רושם כללי:
אני אובת ספרינטים. באמת. אני גם אוהבת תחרויות סקור. אבל ספרינט של 7 ק"מ, זה נראה לי קצת מוגזם. נכון שהנווטים הישראלים מתעצלים להגיע לתחרות של 20 דקות. זה לא אמור שצריך לערוך ספרינטים באורך מסליל עילית רגיל.
בכל מקרה, הסקור היה פשוט, אבל עדיין הצריך תכנון בשביל לעשות את המסלול האופטימאלי (7 ק"מ).

ניתוח ציר:
התחלתי עם החלק הדרומי של המפה, לאחר מכן עברתי צד המערבי מעבר לכביש וסיימתי עם חלק הצפוני.
בלג ל-47 היו שתי אופציות ובדעבד אני רואה שבחרתי בדרך הארוכה יותר.
אחרי תחנה 39 בחרתי לרוץ ל-40 ואז הייתי צריכה לחזור ל-38. התכנון המקורי היה לקחת את 38 ואז את 41 מצפון, אבל אז ראיתי שהאזור מצפון אסור למעבר. (המפה לא טובה שם ולא מראה שביל שכן היה אפשר לעבור בו. אבל אסור זה אסור, לכן הייתי צריכה לחזור את כל הדרך ל-41. ובכל זאת ראיתי מספר נווטים שעוברים על החוקים. על מצפונם האישי.
בלג בין 31 ל-32 טעות של מתכנן המסלולים בכך שהוא לא חתך את העיגול של 32 בחלק בו יש מחסום בגדר ונווטים מסויימים חשבו שיש שם מעבר ואיבדו זמן בריצה לכיוון ההו ובחזרה. אני חשדתי שיש שם משהו מסריח ולכן הסתכלתי על המפה יותר בקפידה וראיתי את הקו השחור החוסם.

מסקנות:
ספרינט של 7 ק"מ זה ארוך אבל אפשרי.
יש צורך למנוע מאנשים לחשוב על מעברים בשטח אסור.
אני צריכה לתכנן לגים מראש בהתחשב בשטח האסור.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה