יום שישי, 24 בנובמבר 2017

HaSolelim 18.11.17

רושם כללי:
מפה חדשה, מזג אוויר שרבי מסלול מאתגר במיוחד. זה אכן היה אחד המסלולים הקשים טכנית שנתקלתי הם. הסגנון שלו הזכיר לי לספור צעדים. אולי פעם אני באמת אתחיל לעושת את זה.
הפעם הרגשתי שיש לי יותר כוח לרוץ, אבל עדיין לא מספיק. אחרי תחנה 18 הייתי תשושה מדי ורק רציתי לסיים את המסלול ולנוח.

ניתוח ציר:
לתחנה 1 רציתי לצאת קצת צפונה ולתקוף מהמצוקים, אבל יצא שנפלתי בול על התחנה.
הלג לתחנה 2 רצתי לאורך הגדר. הסתמכתי בעיקר על השלוחה של ההר שאמורה לפנות ועל השטח הפתוח הגדול יחסית. בסוף ראיתי את השטח הפתוח לפני הפנייה של ההר.
את תחנה 3 פספסתי ממש בכמה מטרים. אולי אם היית מסתכלת לכיוון הנכון, הייתי גם רואה אותה. אבל הסתכלתי דרומה ופספסתי את התחנה. אחרי זמן מה הבנתי שרצתי יותר מדי. והשביל נראה קרוב מדי. אז עליתי קצת צפונה וחזרתי על עקבותיי. התאפסתי על מתלול אפר והתחנה שהייתה על גל אבנים לידו.
הלג ל-4 - הלג הארוך. היה מאוד כואב בניווט העדין. הטעות שלי הייתה בכל שעזבתי את קרחת היער מוקדם מדי. הייתי צריכה להמשיך דרום מזרחה עד העץ הבודד ואז לתקוף. הצלחתי להתאפס קר העל הקיפה. משם ירדתי אל השטח הפתוח. שוב לקח לי זמן להתאפס ואחרי שקראתי את העצים הבודדים, תקפתי את התחנה.
בלג ללתחנה 6 בחרתי לרוץ על קו הגובה. הגדר עצרה אותי והמשכתי מערבה.
בלג ל-7 לאורך גדר אבנים, גבול היער, שטח פתוח, שני גלי אבנים וגדר אבנים.
בלג ל-8 דרך השטח הפתוח וקריאה של שטחים פתוחים ואז דרומה אל התחנה.
בלג ל-9 כנראה היה עדיף לרוץ דרך הכיפה. שם אתה יודע איפה אתה נמצא ויכול לפתח מהירות. מכיוון שאני לא סופרת צעדים, הייתי מאוד לא בטוחה בעצמי כשרצתי את הלג הזה. רק כשיצאתי אל השטח הפתוח הבנתי שלא יכולתי להתבלביל בינו לבין משהו אחר.
בלג ל-11 היה חשוב לרוץ לאורך קצה השטח הפתוח כדי להגיע הכי קרוב לתחנה שאפשר לפני התקיפה.
את תחנה 12 בחרת לתקוף מלמעלה והשטחים הפתוחים. קצת נסחפתי צפונה והגעתי לשבילץ התאפסתי על גל האבנים הקרוב אליו ותקפתי.
בלג ל-13 דרך השטח הפתוח. ארוך יותר, אבל בטוח יותר.
בלג ל-14 בפעם הראשונה קראתי את הסבכים. וזה יצא לי לא רע. קרבת השטח הפתוח אל התחנה מאפסת בקלות.
בלג לתחנה 15 קצת התבלבלתי. אחרי שירדתי אל הואדי, לשנייה לא הייתי בטוחה איפה בדיוק יצאתי, אבל אז נזכרתי שעברתי דרך קרחת יער ממש אחרי הסבכים ומשם יכולתי לתקוף את התחנה.
בלג ל-16 הייתי עייפה. אז נתתי לגלי האבנים הגדר לעצור אותי.
בלג ל-17 פשוט נפלתי על הסינגל ומשם היה קל לתקוף את התחנה.
בלג ל-19 תקפתי מהשטח הפתוח, כי ככה בטוח יותר. פשוט כבר לא נשאר לי כוח לרוץ, לכן זחלתי.
בלג ל-20 טעות ניווט של עייפים. תקפתי מהואדי.

מסקנות:
ספירת צעדים (תחנה 3, 9)
עוד כושר לא יזיק.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה