יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

Tel Azekah 17.12.16

רושם כללי:
שטח טכני שלא מאפשר ניווט מהיר גם בגלל ריבוי הפרטים בשטח וגם בגלל עבירות נמוכה.
כמות הטעויות שהיו לי הוא מעל לממוצע הרגיל. ואולי יום תחרות קודם באלון הגליל (שטח מהיר וקל) בלבל אותי ולא הצלחתי להתכוונן לשטח שבו צריך להיות יותר זהיר.
אפשר להתנחם בעובדה שהגשם פסח עלינו. ובהתחשב בעובדה שהיינו המועדון המארגן ונשארנו לאסוף תחנות, זה היה ממש מתאים.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 היה לי קושי להתאפס ולצאת אל שביל, אבל בסופו של דבר הצלחתי במשימה.
בלג ל-2 בחרתי לרוץ דרך השביל (בגלל תנאי השטח). הבעיה הייתה בקרבת התחנה. חשבתי איזו קיפה לקיפה של התחנה, אבל הסתבר שגל אבנים עשר מטר לפני הוא הנכון.
בלג ל-3 עשיתי טעות והלכתי על קו הגובה בלי להצליח לקרוא את השטח. יצאתי בזול ממש במקרה.
בלג לתחנה 4 עברתי דרך העץ הבודד ותוך הואדי ואז דרך הגדר הכפולה, אבל כשהגעתי לקרבת התחנה השטח לא נראה כמו על המפה ולגמרי במקרה היו עוד נווטים בשטח שלקחו את התחנה.
את תחנה 8 עשיתי בהליכה תוך קריאה של המפה ולהפתעתי הגעתי כמו שצריך. היו נווטים שרצו מסביבי מפה לשם אבל הגיעו לא התחנה ביחד איתי.
בלג ל-9 לא הצלחתי לצאת אל הכביש זמן רב. בדעבד, אולי עדיף היה לרוץ מדרום לכל הסבכים. לאחר מכן דרך הואדי והעץ הבודד שבו נתקלתי בדרך לתחנה 4.
לתחנה 10 שוב דרך מרכז הואדי.
בלג ל11- קריא מוקפדת של המפה.
בלג ל-12 השביל היה במקום הלא נכון, אבל זה לא מנע ממני למצוא את התחנה.
בלג ל-13 דרך אמע הואדי ופינת הגדר שלאח מכן.
בלג ל-15 לאורך מתלול אפר עד הגדר.

מסקנות:
במפות כאלה צריך להיות יותר קפדנים בקריאת המפה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה