יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

Holot Beit Hanania 02.12.16

רושם כללי:
היה אמור להיות גשם. והיה גשם. רק לא בחמישם הדקות שבהן ניווטתי.
את המפה אני מכירה כבר מזמן ולא ממש אוהבת את המיפוי של הסבכים שם. בנוסף לא ממש התחברתי להנחת התחנות ממש מתחת לבסיס הסבך. למה אני צריכה "לזחול" אל תהחנה או להקיף סבכים מפה ומשם רק כדי למצוא איזה פתח נוח לסימון התחנה. לא ברור.
פרט לזה (ובאשמתי) לא הצלחתי להאפס בהתחלה על קנה המידה, למרות שידעתי אותו מראש. בתחנה הראשונה עשיתי מרחק כפול ממה שהיה צריך באמת, אבל אחרי זה נכנסתי לפרופורציות והתחלתי לנווט.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה 1 בחרתי לרוץ על השביל. ואפילו ירדתי ממנו במקום שתכננתי. רק שהשינוי בקנה המידה לא נתפש אצלי ולכן הגעתי כמעט עד לשביל. הבנתי את הטעות שלי וניסיתי לתקן. לא הצלחתי להגיע לתחנה והתאפסתי על השקע שבשביל המערבי.
לתחנה 5 רצתי על השביל דרך התחנה 14.
בלג ל-6 בחרתי לרוץ לאורך הגדר ולעלות על הגבעה שאחרי הסבך.
בגל ל-9 עשיתי עיקוף גדול מדי מצפון כשיכולתי לעשות עיקוף קטן מדרום.
את 10 תקפתי מהפנייה של השביל.
בלג ל-11 הייתי צריכה לרוץ מדרום אבל בחרתי את הדרך מצפון וסטיטי לכיוון 12. אחרי סימון התחנה הבנתי שאני במקום הלא נכון בגלל המשטח הסלעי והעץ הבודד על הגבעה ממזרח. אז תיקנתי דרך הסבך.
את תחנות 22 ו-23 היה נוח לקחת בגלל הגבעות שהיו לידן/מתחנן.

מסקנות:
הלג הראשון צריך להיות יותר זהיר.
צריך לחשוב על התנהלות יותר יעילה בתוך הסבכים הלא ברורים (תחנות 11 ו-12).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה