יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

Kerem Maharal 11.11.16

רושם כללי:
מסלול יחיד במקביל לליגת אופניים. הייתה אפשרות לעשות ניווט זיכרון, אבל לא התחשק לי להתעלל בעצמי על מפה ישנה ולא מדוייקת. מה שכן, שכחתי להעביר את הכרטיס בזינוק ואני כנראה פסולה.
המסלול עצמו לא היה קשה, אבל עדיין היו לי כמה טעויות ואי דיוקים בניווט. אי אפשר להגיד שהתאמצתי מעל ומעבר. רק חולצת עצמות לפני הליגה.

ניתות מסלול:
בלג לתחנה 2 הייתהל לי טעות בקריאת המפה. ברגע שהגעתי לקרבת התחנה וירדתי מהסינגל בעיקול, קראתי את היער הסבוך ממערב כסבך ולכן סטיתי. יצאתי אל השביל וניסית למצוא במבטי את העץ המיוחד. היו שם הרבה כאלה. בסוף קראתי את המפה נכון ולקחתי דרומה בגבול היער ומצאת את התחנה.
בלג לתחנה 3 היו שלו ש בחירות ציר ואני לא ממש בטוחה איזו מהן הכי טובה, אבל בחרתי באחת ורצתי.
בלג ל-7 בחרתי לרוץ מהשביל הלעליון, אבל ירדתי מהשביל במקום הלא נכון והתחלתי לחפש את התחנה מוקדם מדי. רק נווטים אחירם שהתקדמו דרומה הצליחו להסיט אותי מהמחשבה שאני במקום הנכון.
הלג ל-8 היה אכזרי. השטח החצי פתוח היהבלתי עביר ולכן עשיתי את העקיפה דרך הסינגל.
בלג ל-9 אחרי היציאה אל השביל מהואדי שמתי לב שהיה שאמור להיות מולי כבר לא ממש קיים. לכן לא הסתכנתי עם הסינגלים ורצתי על השביל הגדול יותר.
בתחנה 10 סטיתי לסיגנל של מסומן במפה ואחרי זה התקדמתי שוב דרומה עד היער.
בלג ל-12 לא הצפנתי אתהמפה ולכן הסתייה.

מסקנות:
הערה לעצמי - הירוק הבהיר במפה זה יער קשה לריצה ולא סבך (אחרי כ"כ הרבה שנים בניווט הייתי צריכה לדעת את זה).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה