יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

Ginnegar 18.11.16

רושם כללי:
מזג האוויר היה מצויין. המפה מעולה. המסלול מעניין (במיוחד שתי התחנות הראשונות). רק דבר אחד הפריע לי. המחסור בכושר. בתקופה הארונה לא יוצא לי להתאמן כלל, לכן המסול היה קשה. העליות היו רבות מדי למסלול כזה קצר, אבל עדיין היה מעניין.

ניתוח מסלול:
הלג לתחנה ה-1 היה הלג הכי מאתגר בכל המסלול. אמנם בסופו של דבר הצלחתי לעשות את הלג האופטימאלי, אבל לפני זה התעכבתי יותר מדי. קודם כל התקשאתי למצוא את המשולש על המפה. לאחר מכן לקח לי זמן לתכנן את הלג בגלל חסימת השביליםהיוצאים מבית-הספר. ולבסוף, כשיצאתי מהשער, איבדתי את עצמי ולקח לי זמן להתאפס על המפה. אמנם רוב האנשים התקשו בלג הראשון, אבל זה לא מנחם אותי.
בלג ה-2 החלטתי לרוץ מהשביל הצפוני, כי זה המסלול הכי מהיר והכי קצר.
בלג לתחנה 3 לא  הייתי בטוחה שאפשר לעבור בצמוד לגדר ולכן תקפתי מדרום.
בלג ל-4 כבר הייתי בטוחה במעבר בצמוד לגדר ולכן עברתי ממערב.
בלג לחתנה 8 בחרתי במסלול הקצר מלמעלה.
בלג ל-12 כשהסתכלתי במפה, כבר פספסתי את המסלול האפטימאלי, לכן עקפתי את המשטח הירוק ורצתי דרך הרחבה.
את תחנה 16 לקחתי מהגדר. שם הריצה הייתה מהירה ונוחה. היער אפשר לאוות את התחנה מרחוק.
בלג ל-17 לא מייד שמתי לב לגדר, כלן הייתי צריכה לעקוף אותה מלמעלה ולאכול קווי גובה שאיבדתי ביציאה מהתחנה.
את תחנה 21 בחרתי לתקוף מלמעלה (להקיף את הגדר מלמעלה), אבל האופצייה מלמטה לא פחות טובה בעיניי.

מסקנות:
כושר. אין כושר. איפה משיגים אחד כזה?
את הלג לתחנה הראשונה צריך לעשות בזהירות. זה הלג הכי חשוב. בו הנווט נכנס למפה, מוצא את עצמו עליה ומתחיל את הניווט. אם הניווט התחיל עם ברבור, קשה לשמור על מורל גבוה במשך שאר המסלול.
בלג ל-17 - צריך לתכנן את הלג מראש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה