יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

Sarid 15.07.16

רושם כללי:
לסגור סוף עונה עם ניווט ובריכה זה כיף. מזג האוויר היה חם מאוד והיה קשה לרוץ אפילו את הספרינט (או שאולי זה חוסר הכושר שלי...). אבל הבריכה ציננה את החום לפני שהגענו לחלוקת המדליות על העונה האחרונה.
הטקס היה זריז והחולצות שחולקו היו מעוצבות בצורה מגניבה. בקיצור - סוף טוב לעונה טובה. עכשיו אני ממתינה לעונה הבאה.רק צריך להיזכר איך מתאמנים P:


הטעויות שלי:
בלג לתחנה 17 עשיתי טעות. לא ראיתי את השבילות שעובר דרך הסבך בין שני הבניינים ולכן רצתי מסביב.


בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 היה ניתן לבחור לרוץ מדרום לבנייןת דרך היער ועד לגדר הבלתי עבירה ושם לאורכה צפונה, אבל לא ראיתי את האפשרות הזאת לפני.
בחירת הציר ל-2 דרך המבנה אפשרה לי מאוחר יותר לבחור את הנתיב המהיר ל-13.
בלג ל-6 בחרתי את הדרך הכי קלה כדי לא להסתבך ולכן רצתי מסביב.
בלג ל-8 נראה כאילו האפשרות הצפונית הייתה יותר קצרה, אבל אני לא בטוחה.
לתחנה 11 בחרתי לרוץ ממזרח, למרות שממערב הנתיב קצר יותר. למה? כי יותר קל לקרוא את המפה.




              



        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה