יום שלישי, 5 באפריל 2016

25.03.16 Ramat Ha Nadiv

רושם כללי:
מפה מוכרת מאוד ולרוב מדוייקת (בסביבת התחנה 11 בתא שטח דומה ממערב יש מצוקים שלא מסומנים כלל). המסלול היה לא מעניין. למרות שלקחתי את המסלול הארוך, רובו היה על שבילים. התחנות הקשות היו בגדר לקיחת אזימוט מנקודת תקיפה. כמעט ולא היו בחירות ציר. בנוסף המסלול צוייר בכזאת צורה שהקו הסגול היה חוצה תחנות וקווים
בנוסף אחת מהטעויות שלי גרמה לי להוסיף קילומטר על המסלול הארוך ממילא. הגעתי לסיום מאוכזבת ועייפה.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 6 לא הצלחתי למצוא את השביל וראיתי פרות והחלטתי לעקוף אותן. הדבר גרם לסטייה מהמסלול המקורי. רציתי לצאת אל השטח הפתוח ומשם לחפש את התחנה, אבל חלפתי לידו. ידעתי אני מגזימה עם המרחקים אבל לא הייתה לי אפשרות להתאפס. כל הסבכים נראו אותו הדבר ולא הצלחתי לראות את שינויי הצבע ביניהם על המפה בשטח. מצאתי את עצמי בשביל הצפוני. מאוכזבת מהתיקון הארוך שאצטרך לעשות כדי לתקוף את התחנה כמו שצריך.
את תחנה 8 תקפתי יותר מדי קרוב למרכז הואדי והייתי צריכה לתקן.
בלג ל-11 הגעתי למקום הנכון, אבל לא הצלחתי למצוא את הפריט הנוף. המשכתי מערבה ומצאתי תא שטח דומה עם מצוקים שלא מסומנים על המפה. הבנתי את זה וחזרתי למיקומה של התחנה וחיפשתי בעקשנות מחודשת.


בחירות ציר:
את תחנה 10 רציתי לתקוף מהשביל ולהגיע לאליו דרך השבילון. הסתבכתי עם השטח האסור. לא ריאתי את השבילון שנעלם בתוך השט ובחרתי לא להסתכן, לכן עקפתי מדרום. גם את השקע לא הצלחתי לתקוף כמו שצריך. קודם מצאתי את השקע דרוע מערבית לו (בתוך הסבך, כמעט ולא נראה על המפה). הבנתי איפה אני ותיקנתי.
את תחנה 16 תקפתי מהמפגש של הצינור עם השביל. זה נראה לי הכי מהיר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה